Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@04:48:47 GMT

تاثیر کرونا بر مصرف برق

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۹۲۳

تاثیر کرونا بر مصرف برق

ساعت24 - سخنگوی صنعت برق گفت: شیوع ویروس کرونا و در پی آن ماندن افراد در این مقطع زمانی در منزل موجب افزایش مصرف برق در کشور نشده و این موضوع تاثیر چندانی در میزان مصرف برق نداشته است.

سخنگوی صنعت برق گفت: شیوع ویروس کرونا و در پی آن ماندن افراد در این مقطع زمانی در منزل موجب افزایش مصرف برق در کشور نشده و این موضوع تاثیر چندانی در میزان مصرف برق نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزان مصرف فعلی برق در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر میزان پیک مصرف برق حدود ۳۱ هزار و ۱۰۰ مگاوات است و هیچ مشکلی برای تامین برق وجود ندارد.

وی با اشاره به قطعی برق در برخی از مناطق تهران به صورت مقطعی، گفت: پس از وقوع باران ممکن است در برخی مناطق شاهد قطع برق و ایجاد مشکل فنی باشیم که در این شرایط نیز کارکنان صنعت برق در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف می کنند.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه مواقعی ممکن است به دلیل وزش باد شدید، باران، طوفان و حتی سرقت دچار مشکل تامین برق در یک منطقه شویم، تصریح کرد که این مسائل ارتباطی با افزایش مصرف برق ندارد و اکنون مصرف به صورت عادی است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه تقاضای ما از مردم این است که همکاری خود را با صنعت برق ادامه دهند، اظهار کرد: تمامی کارکنان صنعت برق به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند تا برق تمام مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مصرف برق ویروس کرونا مصرف برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با عمده مشکلات روانشناسان و مشاور‌ها اظهار کرد: بحث تعرفه‌ها از مهم‌ترین مشکلات افراد این صنف است. تعرفه‌ای هم که امسال افزایش ۴۰ درصد داشته است جوابگوی معیشت و هزینه‌های این پزشکان در دفاتر و مراکز درمانیشان نیست. منظور از هزینه‌ها پرداخت اجاره‌بهای واحد، هزینه آب، برق و گاز واحد، هزینه منشی و پرداخت مالیات ازجمله مخارج یک پزشک روانشناس است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باوجود بیشتر بودن تعرفه مشاوره و روانشناسی از سایر پزشکان باز هم از میزان تعرفه گلایه‌مند هستند گفت: پزشکان عمومی و حتی تخصص‌ها در طول روز ممکن است ۲۰ یا ۳۰ بیمار را ویزیت کنند، اما یک پزشک روانشناس در حالت عادی و در یک بعد از ظهر کاری می‌تواند به مشکل پنج بیمار رسیدگی کند؛ بنابراین مبالغ دریافتی و میزان تعرفه این دو باید با یکدیگر متفاوت باشد تا بتوانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: اگر تخلفی در این باره صورت میگیرد و تعرفه قانونی از سوی همکاران روانشناس و مشاوره‌ای ما رعایت نمی‌شود، برابر نبود میزان دخل و خرج آنها است. انتظار داریم تعرفه‌ها به گونه‌ای باشد که راه را برای هرگونه تخلف ببندد و همچنین در این زمینه بیمه‌ها هم باید به کمک مردم بیایند.

فتحی آشتیانی در رابطه با نحوه برخورد با متخلفین اینچنین گفت: متخلفین به دو روش شناسایی می‌شود. اول اینکه خود بیماران به سازمان مراجعه کرده و تخلفی را گزارش دهند یا با شماره‌هایی که جهت اعلام پیشنهادات و انتقادات در سایت قرار گرفته است تماس بگیرند. روش دوم هم بازرسی‌های رندوم خودمان است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تذکر شفاهی به همکاران داده می‌شود در صورت عدم رعایت تذکر کتبی و با تکرار مجدد این تخلف لغو پروانه به مدت ۳ ماه تا ۵ سال صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • از سیر تا پیاز درباره قهوه
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟