Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:53:46 GMT

تمهیدات پلیس استان زنجان برای ۱۳ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۰۴۲

تمهیدات پلیس استان زنجان برای ۱۳ فروردین

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از مردم شریف استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان داشت: امسال در روز ۱۳ فروردین بحث تردد شهروندان به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها کاملا منتفی می‌باشد و مسیر‌ها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم از ورود افراد غیر بومی به شهر‌های استان جلوگیری می‌شود افزود: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون همکاری مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امکان پذیر نیست و همه باید در این راستا همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سرهنگ خانی پور با اشاره به همجواری استان زنجان با ۷ استان پرتردد کشور بیان داشت: کارکنان انتظامی استان با حضور در ۲۳ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

او با تاکید بر نقش مردم در موفقیت طرح ادامه داد: ما انتظار داریم خود مردم این عرصه را مدیریت کنند، چون هرکجا مردم به صحنه وارد شده اند موفقیت‌های بی نظری به دست آمده است.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه زنجان ویروس کرونا سیزده بدر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن