Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق سیتی برای حمایت از تیم بلژیکی خود در شرایط کرونایی دست به جیب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فوتبال بلژیک خبر داد وینسنت کمپانی، مدافع سابق سیتی و کنونی اندرلخت اعلام کرد تمام مخارج یک ماه باشگاه را به خاطر شیوع ویروس کرونا پرداخت می کند.

وی علاوه بر بازی در اندرلخت، اکنون مربی این تیم نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران کرونا باعث شده تا باشگاه های فوتبال دچار ضرر مالی زیادی شوند. به همین خاطر این مدافع سابق سیتی در حمایت از باشگاه این اقدام را انجام داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اندرلخت مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج