Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ این روزها همه‌جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم گروه استان‌ها، همان‌طور که در جریان هستید ویروس کرونا ابتدا در کشور چین شیوع پیدا کرد و ظرف مدت کوتاهی همه‌گیر شد به‌طوری که هزاران نفر در چین مبتلا شدند و خیلی‌ها نیز به‌سبب مبتلا شدن به این بیماری جان خود را از دست دادند، حال چند وقتی ‌ است که کرونا به ایران نیز رسیده است ‌که بی‌توجهی نیز می‌تواند بر شیوع این ویروس دامن بزند و مبتلایان ‌را بیشتر کند، از این رو سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری اعلام کرده و به‌سرعت به‌دنبال شناسایی و ردیابی این ویروس در سراسر جهان است تا بتواند این شرایط را تحت کنترل بگیرد و هرچه زودتر از شیوع بیشتر این ویروس خطرناک و کشنده جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

اما این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.‌‌‌

آخرین اخبار کرونا در ایران|درخواست از مردم برای درخانه‌ماندن در روز طبیعت/ تعطیلی همه پارک‌ها و بوستان‌های کشور/ ادامه فعالیت گروه‌های جهادی در کمک به مردم/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلمآخرین اخبار کرونا در ایران|تقدیرعلمای اهل سنت از سپاه برای مقابله با کووید19/ ایجاد نقاهتگاه ارتش در گیلان/ توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلمجدیدترین اخبار کرونا در ایران| دستور جدید رئیس‌ جمهور برای مقابله با کرونا ‌/ درخواست مدافعان سلامت از مردم ایران / مردم در خانه بمانند + فیلم

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 3186 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 41 هزار و 495 نفر رسید.

 متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 117 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به 2757 مورد رسید؛ بین بیمارانی که بستری هستند 3511 نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند. خوشبختانه تاکنون 13 هزار و 911 نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

 

جدیدترین  اخبار کرونا در ایران را در ادامه مشاهده می‌کنید:

10:28|سردار نقدی از قرارگاه مردمی‌ کریمه اهل‌بیت(ع) قم بازدید‌ کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(ع) بازدید کرد.

10:13| اعمال محدودیت تردد در 11 نقطه شهر/شهروندان در منازل بمانند

رئیس پلیس راهور کاشان ضمن اشاره به اعمال محدودیت تردد در 11 نقطه شهر گفت: از تمامی شهروندان درخواست دارم تا در منزل بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

09:46| مادربزرگ 94 ساله لنجانی کرونا را شکست داد

 

 رئیس بیمارستان شهدای لنجان از بهبود مادربزرگ 94 ساله لنجانی مبتلا به کرونا خبر داد.

 

08:53|کرونا در کمین دورهمی‌های سیزده به‌در/روز طبیعت در خانه بمانیم

 درحالی هرسال سیزدهمین روز از فروردین ماه طبق آداب و رسوم ایرانی مشغول برنامه‌ریزی برای دل به طبیعت سپردن بودیم امسال باید مدنظر داشته باشیم که بیماری کرونا این رسم قدیمی را با چالشی جدی روبرو کرده و خطر در کمین است.

08:46| 4000 پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع) توسط آستان قدس رضوی در مراکز درمانی اردبیل توزیع می‌شود

 مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: 4000 پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع)در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اردبیل توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R1494/P1494/S6/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کرونا در ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است

ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید گفت: مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است.

جعفر قادری امروز، ۷ فروردین از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی گفت: کارمندان از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌واسطه ارتباط مستقیمی که مردم با شهرداری و مدیران آن دارند، کار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز امکان این را ایجاد کرده تا مردم مسائل و مشکلات خود را بدون سردرگمی به واحد مربوطه مراجعه یا اطلاع دهند، همچنین شهروندان می‌توانند از جزئیات و اقدامات شهرداری در محل سکونت خود مطلع شوند.

قادری بیان کرد: نحوه گزارش‌گیری سیستم و ارزیابی کار مدیران شهرداری و همین‌طور پیگیری‌های که برای مردم انجام می‌شود جای امیدواری است که مردم می‌دانند کار و دغدغه آن‌ها تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود که این کار ارزشمند توسط مجموعه شهرداری انجام می‌شوند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • جواد خیابانی در لباسی متفاوت!
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد