Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تعداد ۵ شرکت کارگزاری ۳۲.۸۷ درصد کل ارزش معاملات را از ابتدا تا پایان اسفندماه ۹۸ به خود اختصاص دادند.

 نگاهی به معاملات بورس اوراق بهادار در سالی که گذشت نشان می‌دهد در 12 ماه گذشته از 107 کارگزار فعال در بورس، 105 کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده‌اند.

این در حالی است که 47.44 درصد از کل معاملات الکترونیکی در 5 کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری‌های مفید با 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

87 درصد، آگاه با 13.67 درصد، فارابی با 5.04 درصد ، مبین سرمایه با 3.38 درصد و بانک پاسارگاد با 2.48 درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند.

همچنین از کل معاملات، بیش از 5882 هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که 57.37 درصد کل خرید و فروش می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: ارزش کل خرید و فروش‌ها نیز در سال گذشته بیش از 1025 هزار میلیارد ریال بوده که بر این اساس ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل 88.62 درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده 2.54 درصد از معاملات و ارزش خرید و فروش سایر ابزارهای نوین مالی 9 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید: تعداد 5 شرکت کارگزاری نیز 32.87 درصد کل ارزش معاملات را از ابتدا تا پایان اسفندماه 98 به خود اختصاص دادند که بر این اساس شرکت های کارگزاری کارگزاری مفید با 14.40 درصد، کارگزاری آگاه با 8.76 درصد، کارگزاری بانک پاسارگاد با 3.55 درصد، کارگزاری فارابی با 3.31 درصد و مبین سرمایه با 2.85 درصد در رتبه‌های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خود اختصاص خرید و فروش کل معاملات درصد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۳۰۳۷ واحدی به ۲,۲۵۰,۵۶۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ با افت ۳۰۳۷ واحدی به ۲,۲۵۰,۵۶۴.۹۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۸۵.۸۳ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۲۱۷ میلیارد سهم بود که طی ۷۰,۶۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۹۵۰.۸۲۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۴۶,۲۹۰.۷۱۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739156

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار