Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:23:27 GMT

ادامه دورکاری کارمندان شهرداری تهران تا ۲۰ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۱۱۳

به گزارش ایلنا، حامد مظاهریان با اشاره به دو بخشنامه اخیر شهردار تهران و سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله راهکارهایی است که در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش موثری دارد. از این رو شهرداری تهران نیز به عنوان یکی از نهادهای خدمت رسان، برای کاهش ابتلای کارمندان، گام به گام و بر اساس نیاز و ضرورت فرایند این بیماری، تدابیری را اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تداوم‌ ارائه خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع را از جمله رویکردهای شهرداری تهران در این زمینه دانست و افزود: حضور همکاران خدوم شهرداری تهران با تشخیص بالاترین مقام مسئول در حوزه های اجتماعی فرهنگی، مالی و اقتصادی، شهرسازی، فنی و عمرانی، ترافیک ، برنامه ریزی و منابع انسانی، با حداکثر یک سوم نیروها و به صورت شیفت بندی تا 20 فروردین ماه مجاز خواهد بود.

به گفته مظاهریان، در بخشنامه دورکاری شهرداری تهران ضوابطی بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت درنظر گرفته شده مثلا بیماران خاص، بانوان باردار، بیماران مزمن تنفسی، قلبی، کلیوی، دیابتی، بانوان دارای فرزند زیر 6 سال، افراد معلول و کم توان جسمی و حرکتی، کارکنان دارای فرزند بیمار خاص و یا معلول در اولویت دورکاری قرار دارند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اجرای تدابیر شهردار تهران برای زمینه سازی در کمک به قطع زنجیره ابتلا به کرونا خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه قبلی لازم الاجرا، واحدهایی که در قالب کارگروه های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران همکاری مستمر دارند با هماهنگی ستاد بحران به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: همچنین واحدهای اجرایی و نظارتی، حوزه معاونت های شهرداری تهران و نیرو های که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش های خدمات رسانی انجام وظیفه می نمایند. با هماهنگی بالاترین مقام مسئول نسبت به ارائه خدمات اقدام نمایند به نحوی که از بروز هرگونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری می شود.

مظاهریان خاطرنشان کرد: این طرح ها تا اطلاع ثانوی در تمامی معاونت ها، ستادها، سازمانها و شرکت های شهرداری تهران اجرا می شود و در صورت استمرار وضعیت و وصول بخشنامه از سوی مبادی ذیصلاح، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حامد مظاهریان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضائی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و در مورد خودروها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و مأموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسؤول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضائی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ باید در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 6080788 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول