Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تعطیلی مراکز و مجامع مذهبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت:برای جبران خلاهای معنوی ایجاد شده برنامه‌ریزی شود. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، صبح امروز در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: همکاری خوبی که بین ستاد مردمی و ستاد پیشگیری حاکم شده است، حرکت خوبی بود که بوسیله آن شاهد یک خیزش همگانی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی موجود کارها به خوبی پیش می‌رود، ابراز داشت: هدف اصلی از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر برای انجام کارها و فعالیت‌های موجود در سطح استان است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه کمیته مردمی بازوی اجرایی ستاد پیشگیری است، یادآور شد: از آنجایی که فرمانده اصلی در مقابله با این ویروس، ستاد پیشگیری است، همه ما موظف به اجرای پروتکل‌های موجود هستیم.

77 درصد مردم استان همدان غربالگری «کرونا» شدندهمدان| 13 فروردین با ماندن در خانه زحمات حافظان سلامت را قدر بدانیم+ فیلمکلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل هستند

وی خطاب به دبیران ستاد مردمی در سراسر استان، خاطر نشان کرد: دبیران باید وضعیت حقوقی و قانونی ستاد، بویژه در مورد کسانی که در فعالیت‌ها حاضر هستند را مشخص کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: همچنین در هر شهرستانی اگر مسئولان علوم پزشکی و ستاد مبارزه، نقدی نسبت به ستاد مردمی داشتند باید آن را به دبیر و یا امام جمعه اعلام کنند تا اشکالات برطرف شود.

وی با بیان اینکه بنای ستاد مردمی بر کمک کردن به ستاد پیشگیری است، اظهار داشت: شاید عناوین با هم تفاوت داشته باشند اما همه ما در یک مجموعه و یک جبهه قرار داریم.

آیت الله شعبانی خواستار توجه ستاد مردمی به آسیب‌های به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا شد و گفت: اختلافات خانوادگی و آسیب‌های معیشتی که برای بعضی از خانوارها به وجود آمده است، می‌طلبد تا کمیته مخصوصی برای مقابله با آن ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی خیرین بیشتر بر بحث تولید ماسک و مواد ضد عفونی تمرکز دارند، اما باید در این قسمت نیز ورود کنند و بتوانیم خیرینی را جذب کنیم.

امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر اینکه پس از تعطیلی مراکز مذهبی، با یک سری خلاهای معنوی مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: باید برای رفع این خلاها برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم که آسیب‌های روحی موجود نیز مورد توجه باشد و خصوصا باید برای جشن نیمه شعبان برنامه ریزی توسط ستاد صورت گیرد.

وی خواستار همکاری بیشتر بین شبکه بهداشت و ستاد مردمی شد و گفت: اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر این ویروس را شکست دهیم که ان‌شاالله خواهیم توانست، پس می‌توانیم با همدیگر بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود، همچون اعتیاد و طلاق را حل کنیم.

آیت الله شعبانی در پایان تاکید کرد: نباید این روحیه جهادی که ایجاد شده است را از دست بدهیم و نگزاریم که این روحیه تضعیف شود.

انتهای پیام/741/ع

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد پیشگیری استان همدان ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ رضا بهراملو در دومین نشست قرارگاه امنیت غذایی امسال گفت: افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها نشان از اراده لازم برای افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد.

وی افزود: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل ۲/۱ درصد است که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماههای آینده طبق جدول زمانبندی جوجه ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان
  • تحقق 100درصدی جوجه ریزی در استان همدان
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد