Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت افزود: هرساله مردم سیزده‌بدر از خانه خارج می شدند و با لذت بردن از طبیعت و هوای بهاری پایان تعطیلات نوروز را جشن می‌گرفتند اما امسال به خاطر سلامت و صحت خود و همچنین هموطنان عزیزشان خانه را برگزیدند و رفتن به طبیعت را برای یک فرصت مناسب و آینده گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید از مردم خوب سپاسگزاری و تشکر کنیم که هم در مراسم آغاز سال و تعطیلات نوروزی و هم در مراسم پایان تعطیلات نوروزی همه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند و اگر امروز سیر نزولی روند این بیماری و ویروس خطرناک در اکثر قاطع استان‌ها را مشاهده می کنیم به خاطر حمایت مردم است.

رییس جمهوری گفت: آمارها را که مشاهده می کردم خوشبختانه روند شیوع ویروس کرونا در همه استانها بدون استثنا از دیروز سیرنزولی داشته است و این برای من خوشحال کننده بود که مسیری که پزشکان و متخصصان و مردم انتخاب کردند یک مسیر درستی بوده است.

وی بابیان اینکه از آغاز امر تصمیمات خوبی دولت و ستاد ملی کرونا اتخاذ کرد ادامه داد: اولین جلسه‌ای که به ریاست خود من در این روزها تشکیل شد مربوط به ۶ اسفند ۹۸ می‌شود و درهمان جلسه تصمیم گرفتیم برای فاصله اجتماعی، دعوت مردم به این که سفرهای نوروزی را نروند و استانداران اعلام کنند که امکاناتی که سال‌ها پیش در اختیار مسافران قرار می دادند امسال قادر نیستند آن امکانات را در اختیار آنها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: مقایسه روش‌های مقابله با ویروس کرونا در ۱۰ کشور دارای بیشترین آمار ابتلا+جدول

روحانی گفت: مراکز دیدنی و تفریحی و مدارس و دانشگاه ها تعطیل اعلام شد و این دعوت مسوولین از مردم به خوبی اجابت شد. امروز هم وزیر راه اعلام کرد که مسافرت مردم توسط قطار ۹۴ درصد، اتوبوس ۷۵ درصد، هواپیما ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده است و اساسا به طور کلی در همان روزهای اول فروردین هم مسافرت کاهش پیدا کرد و به طور متوسط ۸۰ درصد کاهش سفر نوروزی در همان روزهای اول فروردین داشتیم.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ کاظمی در اولین نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان افزود: طبق آمار منابع رسمی روند رشد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین متوقف شده است، در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمار‌های کشوری و در مقایسه با جمعیت استان قزوین وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که این روند باید با برنامه ریزی در سال جدید هم دنبال شود.


وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز با کاهش برخی از جرائم در قزوین روبه‌رو بودیم، مثلا در قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادان متجاهر بود.
معاون استاندار با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری و درمان معتادان به ویژه معتادان متجاهر گفت: برای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که ۵ هکتار زمین برای ساخت این کمپ اختصاص دهد.


کاظمی تاکید کرد: این مسئله باید رسیدگی و این کمپ طبق موارد تعیین شده ساخته شود چراکه ایجاد اشتغال برای معتادان متجاهر باعث عدم بازگشت معتادان به انجام جرائمی مانند سرقت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد