Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به شروع روز طبیعت، با بیان اینکه همه ساله در روز طبیعت هموطنان با مراجعه به تفرجگاه ها، نسبت به گذراندن اوقات خود با خانواده اقدام می کنند، اظهارداشت: در سال جاری که روز طبیعت مصادف با همه‌گیری ویروس کرونا است، طبیعتاً این امکان به طور جد برای همه مخاطره‌آمیز شده و برگزاری این رسم قطعاً موجب گسترش همه‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگرانی ما این است که عدم رعایت ملاحظات فاصله‌گذاری اجتماعی توسط تعداد معدودی از هموطنان، تلاش‌های کادر درمانی در بیمارستان‌ها و همراهی عموم مردم با پویش در خانه می مانیم و خدمات و زحمات پلیس را بی‌ثمر کرده و روز طبیعت تبدیل به روز تشدید همه‌گیری شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: پلیس راهور در اجرای وظایف ذاتی خود با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات در تفرجگاه‌ها حداکثر تلاش خود را خواهد کرد و از خروج خودروهای پلاک بومی از شهر و ورود به شهرها با پلاک غیر بومی اقدام و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه را اعمال خواهد کرد.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1371460

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی طبیعت خانواده پلیس راهور روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شوتی‌ها در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سردار حسین حسن‌پور گفت: در راستای برخورد با خودرو‌های شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته ۴ دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رودبار توقیف شد.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۹۸۰ ساشه قهوه آماده ، ۱۱ هزار و ۳۰۴ ساشه پودر سالاد، ۲۸۰ عدد سس، ۱۸ هزار و ۴۸۰ عدد شکلات، ۳۰۰ کیلوگرم شکلات فله خارجی بدون هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ، ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ببینید/ توقیف خودرو به خاطر بی حجابی
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی