Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوزدهم در حالی آغاز شد که شاهین شهرداری بوشهر پس از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، موفق شد همراه با گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کند.

فوتبال‌دوستان بوشهری امید زیادی برای تکرار درخشش تیمشان در لیگ برتر تحت هدایت عبدالله ویسی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود همان مشکلات مالی و مالکیتی که نام شهرداری را به شاهین بوشهر اضافه کرده بود، باعث شد این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد و فصلی کابوس وار برای شاهین شهرداری رقم بخورد.

پس از ناکامی‌های ادامه دار شاهین شهرداری، مسئولان باشگاه بوشهری سرمربی جوان خود را که به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه نتوانسته بود بازیکنان مدنظرش را جلب کند و برخی از ستاره‌های تیمش را هم به دلیل همین مشکلات از دست داده بود، برکنار کردند و هدایت تیم را به صورت موقت به مهرداد کریمیان سپردند.

با وجود تمایل مسئولان باشگاه شاهین شهرداری برای استفاده از یک سرمربی بومی، کریمیان هم نتوانست نتیجه بگیرد. میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات که پیش از این هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده داشت، گزینه بعدی شاهین شهرداری بود.

با وجود اینکه امید چندانی به موفقیت میشو در شاهین شهرداری وجود نداشت و خیلی‌ها گمان نمی‌کردند او بتواند تحول خاصی در این تیم ایجاد کند، این سرمربی کروات هدایت شاهین شهرداری را برعهده گرفت و نتایج نسبتا خوبی را هم کسب کرد.

در نخستین حضور میشو کریستیچوویچ روی نیمکت شاهین شهرداری، این تیم موفق شد از تقابل خارج از خانه با سایپا، یک امتیاز کسب کند و نخستین کلین شیت تیم بوشهری در این دیدار رقم خورد. شاهین در ادامه رقابت‌ها نتایج قابل قبولی کسب کرد و به غیر از ۲ شکست سنگین برابر سپاهان و استقلال نتایج خوبی گرفت.

شاگردان کریستیچوویچ که در نیم فصل با جذب بازیکنانی، چون اسماعیل شریفات، سجاد مشکل پور و سجاد حیدری نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کرد و پس از کسب تساوی ارزشمند برابر شهرخودرو، موفق شد تیم‌های پیکان، نساجی و ماشین سازی را شکست دهد تا برای نخستین بار پس از آغاز لیگ، از قعر جدول جدا شود و به رده پانزدهم صعود کند.

با وجود شکست هفته آخر شاهین شهرداری برابر فولاد، هواداران این تیم همچنان امید زیادی به بازگشت تیمشان به روند پیروزی‌های متوالی و ماندن در لیگ برتر دارند.

با این حال شاهین با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم است و پیکان تهران را با یک امتیاز کمتر در تعقیب خود می‌بیند. ۹ هفته تا پایان لیگ نوزدهم باقی مانده و کریستیچووچ و شاگردانش نمی‌خواهند جایگاهی که پس از چند سال به دست آورده اند را به راحتی از دست بدهند. باید دید تلاش آن‌ها در پایان لیگ چه نتیجه‌ای خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین شهرداری لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی شاهین شهرداری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌رحم‌ترین نسخه میثم برای فرار از باخت کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در چهارمین روز این مرحله دو شهرداری ارومیه و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند و و ارومیه‌ای‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند تا مشخص شدن دومین فینالیست لیگ برتر به بازی سوم در روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود .

میثم صالحی بازیکن شهداب با کسب 33 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و پوریا فیاضی در تیم شهرداری نیز با 21 پوئن بهترین بازیکن ارومیه بود.

بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در مجموع ست‌های این مسابقه 107 امتیاز کسب کردند که شامل 60 امتیاز حمله، 14 دفاع، 4 پوئن سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب بود.

تیم شهداب یزد نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 109 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 76 پوئن در حمله، 11 امتیاز در دفاع، 2 پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیگر خبرها

  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • بی‌رحم‌ترین نسخه میثم برای فرار از باخت کافی نبود
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر
  • کامرون: بحران انسانی در غزه همچنان شدید است