Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در همه استان های کشور تصریح کرد: با وجود تحریم های سخت، حدود 10 میلیارد دلار نیز برای رفع مشکلات کسب و کارها در نظر گرفتیم که این کمکها  به صورت تسهیلات، کمکهای بلاعوض و بسته های معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبر تکمیل می شود...

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در نماز جمعه عالی‌شهر اظهار کرد: توصیه مؤکد پروردگار عالم در قرآن مجید به بندگانش این است که تمام تلاش خود را به سمت انجام کارهایی که ماندگار است و نتیجه آن شامل حال انسان می‌شود ببرند که دنیا و آخرت او را آباد می‌کند.

وی اضافه کرد: ما بر اثر غفلت می‌رویم به سمت انجام کارهایی که نتیجه آن زودگذر است و شاید به درد دنیا و آخرت ما هم نخورد و اگر هم تأثیری داشته باشد موقتی و فقط برای چند روز زندگی دنیایی باشد

امام جمعه عالی‌شهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق بیان کرد: این عملیات تهاجمی نبود بلکه پاسخی بود به تهاجم اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، هدف ما هم فقط زدن دو پایگاه نظامی و هوایی دیمون و نواتیم بود که مکان استقرار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده و این عملیات ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بود چون ۱۲ موشک شلیک کردیم که هر ۱۲ تا به هدف اصابت کرد.

وی تصریح کرد: تحقیر اسرائیل و آمریکا در این عملیات روشن بود چرا که از خاک خودمان عملیات را انجام دادیم در حالی که می‌توانستیم از جایی دیگر این کار را بکنیم، به آمریکا هم گفتیم دخالت نکند او هم ناچار شد قبول کند.

حمیدی‌نژاد تاکید کرد: اصابت موشک به پایگاه هوایی نواتیم که به گفته اسکات ریتر افسر اطلاعاتی آمریکا حفاظت شده‌ترین نقطه کره زمین است در برابر حملات موشکی و با توجه به اینکه تمام تجهیزات مدرن روز دنیا برای حفاظت از این پایگاه به کار برده شده بود به دشمنان ما ثابت کرد که هیچ جای امنی روی کره زمین برای آنها در برابر حمله ایران وجود ندارد.

وی افزود: آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که من نه اینکه خودم هیچگاه به ایران حمله نخواهم کرد بلکه در هیچ حمله‌ای که به ایران یا حتی منافع ایران در دیگر کشورها باشد هم مشارکت نمی‌کنم.

امام جمعه عالی‌شهر خاطرنشان کرد: ایران به همه دنیا ثابت کرد که این توان را دارد که در مقابل همه دنیا تنهایی می‌تواند بایستد البته ما توجه داریم که این قدرت ایران نیست بلکه قدرت خداست که اراده کرده با دست جوانان با ایمان ایرانی دشمنان خودش را نابود کند لذا ما هیچ نگرانی از پاسخ دشمنان اسلام نداریم زیرا خدا با ماست و حزب الله همیشه پیروز است.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که واقعاً دشمنان اسلام امروز قادر به مقابله با ما نیستند البته آنها از نظر جنگ روانی دست برتر را دارند و متأسفانه ما توجه کافی نداریم و بعضی مواقع دشمن ضعیف می‌تواند خود را قوی جا بزند و ما که در اوج قدرت هستیم فکر می‌کنیم ضعیف‌تر از دشمن هستیم

حمیدی‌نژاد افزود: اینکه امروز صبح اسرائیل چند ریز پرنده را از داخل ایران فعال می‌کند به روی آسمان اصفهان که پدافند هوایی آنجا که در آماده باش کامل هست فعال شود و این ریز پرنده‌ها را نابود کند و آنها این را به عنوان حمله موشکی اسرائیل به ایران در سطح بین‌المللی پوشش خبری بدهند یعنی اینکه واقعاً پیام ایران را درک کرده‌اند که به هیچ وجه قادر به پاسخگویی نیستند و برای بازیابی مقداری از آبروی از دست رفته‌شان تلاش می‌کنند که با شانتاژ خبری در رسانه‌های خودشان افکار عمومی را فریب بدهند و بگویند اسرائیل توان دارد پاسخ بدهد.

کد خبر 6082586

دیگر خبرها

  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود