Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:25:45 GMT

«شرمیلا فروغ» ترور شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۱۱۴

«شرمیلا فروغ» ترور شد

معاون وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که ژنرال «شرمیلا فروغ» رئیس بخش «جنسیت» ریاست عمومی اداره امنیت ملی این کشور دیروز توسط تروریست ها در کابل ترور شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «منیره یوسف زاده»، معاون وزارت دفاع افغانستان، امروز در صفحه فیسبوک خود نوشت که ژنرال شرمیلا فروغ یکی از اعضای رهبری شورای ملی زنان نظامی، توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف زاده ترور وی را ضایعه ای بزرگ و دردناک خواند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون راه آهن روسیه به کابل

اداره راه آهن حکومت افغانستان اعلام کرد معاون راه آهن کشور روسیه به کابل سفر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، اداره راه آهن حکومت افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «ایالیا کازکوف» معاون راه آهن روسیه به کابل سفر کرده است.

این بیانیه افزود کازاکوف در سفر به کابل با «بخت الرحمان شرافت» رئیس اداره راه آهن حکومت کنونی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.

بر اساس این بیانیه، معاون راه آهن روسیه قرار است در مراسم امضای قرار داد ساخت قطعه‌ای چهارم فاز دوم خط آهن هرات – خواف شرکت کند.

راه‌آهن در افغانستان به طور رسمی از طریق پروژه‌های راه آهن روسیه و انگلیس در سال 1885 میلادی برنامه‌ریزی و آغاز شده بود اما به دلیل مشکلات، تنش‌ها و درگیری‌ها خطوط فعال قابل توجهی وجود ندارد.

با این حال، طرح راهبردی راه‌آهن خواف در شرق ایران به هرات در غرب افغانستان، قطعه ای مهم از پازل ارتباطی میان کشورهای منطقه است که اجرای آن از سال 1386 کلید خورد تا مسیر ریلی خواف واقع در 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد را در قالب خط آهنی به طول حدود 220 کیلومتر به شهر هرات در شمال غرب افغانستان پیوند دهد.

دفتر مشترک پروژه راه‌آهن افغان-ترانس در تاشکند گشایش یافتآموزش کارمندان اداره راه آهن افغانستان در ازبکستانبورسیه ترکمنستان برای ارتقای ظرفیت کارکنان خط آهن افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سفر معاون راه آهن روسیه به کابل
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی‌آوریم
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی آوریم
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • حماس: به داستان اشغالگران درباره ترور «مروان عیسی» اعتمادی وجود ندارد
  • پیام مدیر حوزه‌های علمیه به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • مدیر حوزه‌های علمیه حادثه تروریستی مسکو را محکوم کرد
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد