Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیون در محور‌های استان در روز سیزده بدر گفت : این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی و سوختی نمی‌شود.

او گفت : رانندگانی که نسبت به ابن موضوع بی توجه باشند، علاوه بر اعمال جریمه پنج میلیون ریالی، خودروی آن‌ها نیز به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت: از دیگر محدودیت‌های روز طبیعت، ممنوعیت توقف در حاشیه راه هاست و پلیس در صورت مشاهده حتما نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: این محدودیت‌ها در راستای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا انجام می‌شود.

او با اشاره به جدیت پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از عموم مردم خواست تا در خانه بمانند و از حضور در جاده‌ها خودداری کنند.

حیدری گفت: تا روز گذشته و در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۱۷۲ خودروی دیگر اقدام کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده جریمه نقدی جریمه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌‎های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ یدالله جهان تابدر تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدودیت قطعی تردد در این محور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، اظهار کرد: از ساعت ۲ بعد از ظهر از در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرهای به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۳ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است .

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۳۱ فرئردین ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در سطح استان خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ، وقوع سرقت استان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان به مرحله اجراء درآمد .

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران، تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

سرهنگ جعفری در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

وی افزود: در این طرح هم چنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896711

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس