Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی قوه قضائیه در استان البرز سرزده و بدون اعلام قبلی از دادسرای کرج بازدید به عمل آورد و در جریان نحوه خدمات قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فاضلی هریکندی» چهارشنبه ۱۳ فروردین به صورت سرزده از کشیک دادسرای کرج بازدید به عمل آورد و در جریان نحوه ارائه خدمات قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضائیه در البرز طی این دیدار که با همراهی فرید نجف نیا، معاون فرهنگی دادگستری استان البرز همراه بود از ارائه خدمات قضائی و اداری در ایام تعطیلات رسمی مطلع شد.

در جریان این بازدید فاضلی هریکندی با جمعی ار مراجعه کنندگان و افراد بازداشت شده گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی پرونده آنان قرار گرفت.

گفتنی است، کشیک قضایی در تمامی دادگستری ها و دادسراهای سطح استان البرز با هدف تأمین امنیت و دریافت شکایات فوری مراجعان همچنین دریافت گزارش های ضابطان در ساعات غیراداری و ایام تعطیل رسمی دائر است تا خدمات رسانی قضایی ادامه داشته باشد.

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز طبیعت ممنوع رئیس کل دادگستری البرز روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف همچون خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آنها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهاد‌های متولی را صادر نمودند.
دکتر ناصر عتباتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان بیان داشت: واحد تولیدی دهلر ارومیه یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.
عتباتی ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً استان آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است دارد.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: می‌بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست جمهوری است حمایت نمود، خصوصاً واحد‌های تولیدی همچون دهلر که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارد.
عتباتی جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت‌های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم