Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@02:43:20 GMT

اشتری: ترددها در سطح شهرها و جاده‌ها کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۱۶۶

اشتری: ترددها در سطح شهرها و جاده‌ها کاهش یافته است

به گزارش فارس، سردار اشتری از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس گزارش‌های دریافتی و بازدیدی که انجام شده شاهد رعایت توصیه های ایمنی از سوی مردم عزیزمان هستیم.

وی افزود: از اینکه مردم با فرزندان خودشان در نیروی انتظامی و کادر درمانی همکاری کردند کمال تشکر را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه مردم به تذکرات مأموران هم توجه کرده اند و حتی تردد در سطح شهر هم کاهش یافته و در سراسر کشور هم ترددها کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری افزود: امیدواریم تا پایان امروز هم همین روند حفظ شود و مردم همین همکاری خودشان را انجام دهند و به فکر سلامتی خود و همکارانشان باشند و دستورالعمل های صادر شده را رعایت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که توقف در کنار تفرجگاه‌ها داشته باشند و به تذکرات توجه نکنند اولا جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد و سپس در صورت لجاجت و سماجت خودرو به پارکینگ منتقل شده و یک ماه توقیف خواهد ماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست