Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@19:57:28 GMT

حضور فرمانده ناجا در مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۱۸۱

حضور فرمانده ناجا در مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک

خبرگزاری آریا- فرمانده ناجا لحظاتی قبل با حضور در مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور به صورت زنده در جریان وضعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های کشور و نیز شهر تهران قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، قرار است تا دقایقی دیگر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با فرماندهان مراکز پلیس راهور برخی از استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار کند و در جریان وضعیت تردد خودرو‌ها در روز سیزدهم فروردین قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور تا کنون اکثر خیابان‌های شهر تهران خلوت است و تصاویر دریافتی از جاده‌های کشور نشان می‌دهد جاده‌ها نیز خلوت است و مردم تا این لحظه در خانه ماندن و بیرون نرفتن در روز طبیعت را رعایت کرده اند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک این جاده سنگین است

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ “پیمان کرمی” روز سه شنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

ایسنا درخبری نوشت:وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888253

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز