Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@03:58:33 GMT

لبیک «یاحسین(ع)» به محرومان گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۲۹۶

لبیک «یاحسین(ع)» به محرومان گلپایگان

هیاتی های شهرستان گلپایگان عشق به اهل بیت (ع) را با کمک به محرومان شهرستان گلپایگان کلید زدند و در شب های کرونایی لبخند رضایت ائمه اطهار را در نگاه خانواده های کم برخوردار جامعه نشاندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، هیات «یا حسین (ع)» با نام  گروه جهادی شهید شاطری  در دو مرحله به یاری محرومان اقتصادی در شهرستان گلپایگان شتافتند و آرامشی نسبی را برای آنها عیدی بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خیران این هیات در مرحله اول با جمع آوری چهار میلیون و 500 هزار تومان  و در مرحله دوم با هزینه 12 میلیون و 500 هزار تومان  و در مجموع 17 میلیون تومان یاری گر 60 خانواده در شب های کرونایی شدند.

 

 

گوشت، مرغ، ماکارانی، برنج، رب، سویا، شکر، قند، روغن سرخ کردنی، روغن پخت و پز، پنیر، دوغ ، ماست، تخم مرغ، عدس، تن ماهی ومایع ظرفشویی، 18 قلم کمک های هیات یا حسین (ع) به 60خانواده است.

 

هیئت «منتظران ظهور» شهرستان گلپایگان از ابتدای ماه شعبان به صورت روزانه دو هزار عدد نان نذری در بسته های ده تایی تا شب نیمه شعبان با هماهنگی با نیروی مقاومت بسیج توزیع می کند.

 

این نذر هرساله در قالب آش نذری در روز نیمه شعبان و در ظرفیت بالا طبخ و توزیع می شد و شیوع بیماری کرونا این نذر را به طبخ و توزیع نان تبدیل کرد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور گلپایگان  نیز 160 بسته سلامتی شامل الکل 72 درصد، دستکش و ماسک به همراه بروشور مقابله با کرونا در میان خانواده ها کم برخوردار توزیع کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حمایت از محرومان گلپایگان شهرستان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!

جواد فروغی موفق به کسب سهمیه المپیک نشد.

طرفداری | در جریان روز دوم مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک در برزیل، در ماده تپانچه بادی مردان، وحید گلخندان با رکورد ۵۸۰ در رده دهم ایستاد و با یک اختلاف امتیاز از صعود به فینال بازماند و شانس کسب سهمیه را از دست داد. 

سجاد پورحسینی با رکورد ۵۷۴.۱۶ در رده سی‌وسوم و جواد فروغی با رکورد ۵۶۶.۱۵ در رده شصت‌وششم ایستادند. در این ماده ۸۵ تیرانداز حضور داشتند.

مرحله فینال تپانچه بادی زنان و مردان و مرحله مقدماتی و فینال میکس تیمی تفنگ، امروز یکشنبه(۲۶ فروردین) انجام خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • برگزاری تجمع خودجوش حمایتی از حمله موشکی به اسرائیل در گلپایگان
  • فریاد لبیک یا ایران لبیک یا خامنه‌ای از قلب فلسطین
  • توزیع 17000 اصله نهال گل محمدی در سوادکوه
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!
  • ابراز خوشحالی مردم فلسطین با سردادن شعار لبیک یا الله در مسجد الاقصی + فیلم
  • (ویدئو) شادی فلسطینی‌ها با لبیک یا الله در مسجد الاقصی
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت
  • اجرای سومین مرحله توزیع کالابرگ الکترونیکی
  • ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن