Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:46:25 GMT

همه مسیرهای تفرجگاه‌های شهری و روستایی گرگان مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۳۳۶

همه مسیرهای تفرجگاه‌های شهری و روستایی گرگان مسدود است

فرماندار شهرستان گرگان گفت: همه مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های شهری و روستایی شهرستان گرگان امروز مسدود است. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز با اشاره به اقدامات انجام شده برای روز طبیعت اظهارداشت: به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، کلیه مسیرهای منتهی به تفرجگاه های شهری و روستایی شهرستان امروز 13 فروردین (روز طبیعت) مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدابیر دیده شده در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تمامی مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها مانند مسیر هزارپیچ، ناهارخوران، النگدره و همچنین ورودی جنگل‌های توسکستان، قرق، شصت‌کلاته، شموشک، قرن‌آباد و دیگر مسیرهای منتهی به جنگل و تفرجگاه‌ها مسدود است.

روز طبیعت متفاوت در خراسان رضوی/ شهروندانی که «کرونابدر» را ترجیح دادندوضعیت راه‌های کشور در روز طبیعت؛ کاهش 20.5درصدی تردد در جاده‌ها/ همراهی مردم با طرح فاصله‌گذاری+تصاویرشیخ الحکمایی: هنرمندان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنند/ روز طبیعت را در خانه سپری می‌کنم

فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: همه جاده‌های منتهی به روستاهایی که مناطق تفریحی، گردشگری دارند، توسط دهیاری‌ها مسدود و تنها خودروهای مربوط به روستا حق عبور دارند.

حمیدی اظهار کرد: پیاده‌روی در تفرجگاه‌های ناهارخوران، النگدره، توشن، رنگو و همه مناطق ییلاقی اطراف شهر گرگان نیز ممنوع بوده و از ترددهای شهروندان به این نقاط جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است اگر مردم گرگان روز 13 فروردین رعایت کنند هفته آینده اوضاع بهتر خواهد شد در غیر این صورت ممکن است با پیک شیوع ویروس کرونا برخورد کنیم که کار را سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/581/ی

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسیرهای منتهی تفرجگاه ها روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری