Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:26:02 GMT

دفاع بیولوژیکی سپاه در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۳۴۲

دفاع بیولوژیکی سپاه در نیکشهر

سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت: عملیات دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت با حضور سپاه و بسیجیان با شعار «سپاه در کنار مردم کرونا را شکست می‌دهیم» صبح امروزدر این شهرستان و بخش‌های تابعه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواظهار داشت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر کمک و همکاری نیروهای مسلح با مراکز بهداشت و درمان، در جهت مبارزه با ویروس کرونا عملیات دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت آغاز شد.

او ادامه داد: بنا به دستور قرارگاه جنوب قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، قرارگاه شهید معمار و قرارگاه جوادالائمه سپاه سلمان گندزدایی و ضد عفونی معابر، بیمارستان‌ها، بخش‌های چانف، اسپکه و بنت شهرستان نیکشهر در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر بیان کرد: در نظر داریم پس از اتمام این برنامه تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق کم برخوردار این شهرستان توزیع شود.

او تصریح کرد: به کمک هفت خودری سنگین، ۶ خودرو سبک، چهار سمپاش کوله و سه سمپاش موتوری و ۱۶۸ نفر از بسیجیان شهرستان نیکشهر عملیات ضدعفونی و گندزدایی مکانهای مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود.

سرهنگ صفوی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «سپاه در کنار مردم کرونا را شکست خواهیم داد» با تمام توان و امکانات در کنار مردم خواهد بود و خط قرمز همه پاسداران این شعار خواهد بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دفاع بیولوژیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظلومی عصر پنج شنبه در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان، در پی عملیات ظفرمندانه و موفقیت آمیز وعده صادق و تبریک سالروز تشکیل سپاه اظهار داشت: اقدامات علمی و عملی فرماندهی و پرسنل سپاه در تجلی افق‌های مورد انتظار مقام عظمای ولایت، تحسین برانگیز و عملیات وعده صادق مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیر علمی پژوهشی بسیج شهرستان تنگستان افزود: پیامد تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات غرور آفرین وعده صادق که با فرمان تاریخی و با صلابت فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت، در هم شکستن ابهت ابرقدرت‌های پوشالی و تغییر معادلات جهانی در سطح وسیع است..

وی اذعان داشت، تغییر نگرش بین اللملی نسبت به رژیم غاصب در مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی در همه سطوح و افول این رژیم منحوس و سردمداران قلدر آن از پیامدهای غیر قابل انکار این عملیات پیروزمندانه است.

مظلومی خاطر نشان کرد: موفقیت امروز در عرصه‌های هوا فضا و موشکی سپاه که سبب در هم کوبیدن دژ صهیونیست و فرو ریختن هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب، آمریکای جهان خوار و متحدان جنایتکارشان شد، حاصل تلاش‌های مجاهدانه دانشمند شهید حسن طهرانی مقدم، پدر علم موشکی ایران و همرزمان بزرگوارشان بود که با تفکر ولایی، انقلابی و جهادی در آمیخته بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت‌های شگرف سپاه در علوم مهندسی موشکی و پهپاد، لیزر و فوتون، نانو تکنولوژی، پزشکی، طراحی شناورها مایه‌ی مباهات است.

در این دیدار که با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور و مسئول خانه نخبگان بسیج شهرستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انجام شد از پرسنل سپاه و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

کد خبر 6088658

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس