Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:04:00 GMT

دستگیری ۲ سارق و توقیف ۱۲۸ راس دام در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۴۱۲

دستگیری ۲ سارق و توقیف ۱۲۸ راس دام در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ شااحمدساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:۲ نفر سارق سابقه دار احشام توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام علی الخصوص در چند ماه اخیر در سطح شهرستان نهاوند، انجام اقدامات قانونی لازم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: بر این اساس تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان با بهره گیری از اقدامات فنی و قانونی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر متهم ۳۵ ساله سابقه دار احشام شدند.

ساکی ادامه داد:  پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای نامبرده را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: تیم پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم شناسایی شده را در محل اختفای وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

او در ادامه بیان کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی متهم به ۷ فقره سرقت احشام که منجر به سرقت ۱۲۸ راس دام شده بود اعتراف و طی همین بازجویی‌ها  همدست سارق و مخفیگاه او نیز شناسایی شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه پلیس همدست وی را پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند، گفت: در نهایت هردو نفر سارق  پس از اعتراف به جرم خود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و  روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شده اند، گفت: انجام اقدامات قانونی و قضایی در این خصوص در حال پیگیری است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت احشام شهرستان نهاوند پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت