Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:49:56 GMT

مردم زاهدان شعار «در خانه بمانیم» را عملی کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۳۶۳۷

مردم زاهدان شعار «در خانه بمانیم» را عملی کردند

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: مردم زاهدان در ۱۳ فروردین روز طبیعت شعار «در خانه بمانیم» را عملی کردند.

«محمد امیر براهویی» پس از بازدید از تفرجگاه ها و پارک ها به خبرنگار شبستان گفت: خوشبختانه مردم رعایت کرده اند و در روز طبیعت در خانه ماندند و باید دست مریزاد ویژه به آنان گفت زیرا که مردم با فرهنگ و آگاه و مسئولیت پذیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان ادامه داد: مردم زاهدان به توصیه های وزارت بهداشت و درمان و مسئولین گوش  دادند و رعایت کردند و در خانه ماندند.

 

براهویی تصریح کرد: براساس دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی تمامی پارک ها و تفرجگاه های شهر تعطیل هستند و امکان حضور مردم در روز طبیعت فراهم نیست.

 

وی افزود: تعطیلی پارک ها و تفرجگاه ها با هدف حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و عدم حضور در اجتماعات و مکان های پرتردد انجام شده است.

 

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان یادآور شد: این قول را به مردم خواهیم داد که تا قطع شیوع ویروس کرونا و شکست آن در تابستان در خدمت مردم در پارک ها و تفرجگاه ها باشیم.

 

براهویی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط در نوروز برای مردم پیش بینی شده بود که در تابستان این برنامه ها را در خدمت مردم خواهیم بود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایجاد شور و نشاط ویروس کرونا پارک ها تفرجگاه ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پارک کودک در منطقه هشت گفت: پروژه باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: وجود رودخانه کارون برای اهواز یک موهبت الهی است که در کمتر کلان‌شهری شاهد آن هستیم و می‌توان آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر محرک توسعه مدنظر دانست.

وی افزود: بر همین اساس باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل رودخانه کارون در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که پس از انجام مطالعات و طراحی صورت گرفته، این پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال از دی ۱۴۰۲ آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به گونه‌ای که در حال حاضر ۱۵ هکتار مدنظر تسطیح شده است و سنگ‌چینی سرویس‌های بهداشتی‌، زیرسازی و جدول‌گذاری پارکینگ در حال انجام و همچنین زمین ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی ۹۰ درصد و زمین تنیس و بدمینتون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در این پروژه مواردی مانند اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، زمین بازی، آب‌نما، پارکینگ، باغ گیاه‌شناسی و مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است.

پیشرفت ۸۰ درصد احداث پارک پارک محله‌ای منطقه هشت

معاون فنی و عمرانی، شهرداری اهواز توضیح داد: توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه با تاکید بر پارک‌های محله‌ای از جمله اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا عملیات احداث پارک محله‌ای کودک در منطقه هشت شهرداری در حال انجام است.

مرادحسینی خاطرنشان کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع و با بودجه‌ای بالغ ۲۶ میلیارد ریال واقع در تقاطع بلوار اروند در حال حاضر مرحله تکمیل پیاده‌رو سازی، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این پارک محله‌ای از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، آلاچیق، ست تندرستی، زمین ورزشی و سرویس بهداشتی برخوردار است.

کد خبر 739314

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • عملی شدن «جهش تولید با مشارکت مردمی» نیاز به ورود جامعه نخبگانی دارد
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • «جهش تولید با مشارکت مردم» منشور عملی ملت ایران است
  • برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • همه قوا باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال با یکدیگر همکاری داشته باشند
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • استقبال از اولین مسافران نوروزی فرودگاه زابل توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان +فیلم