Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فکری استندآپ کمدین و مقلد صدا که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، درباره کاری که از استاد نوری مربوط به موضوع کرونا در فضای مجازی با صدای او پخش شده است، گفت: من کمدین طنز در خراسان هستم و کارهای کاورخوانی انجام می دهم. از بین کارهای خواننده های خوب مثل احسان خواجه امیری یا آقای نوری که از خواننده های خوب هستند و مردم با کارهایشان خاطره دارند، برخی را تقلید می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخشی از این قطعه ادامه داد: قطعه مربوط به استاد نوری که فضای مجازی را پرکرد شعرش از رضا اسکندری است.

این کمدین با اشاره به این قطعه کرونایی توضیح داد: ما یکسری از کارهایی که انجام می دهیم مربوط به بحث تقلید صدا است و در این قطعه هم با صدای استاد محمد نوری قطعه را خواندم. اسکندری هم در زمینه چنین شعرهایی خیلی فعال است. او خودش از من پرسید که می توانم شعری را که نوشته است خوانم؟ و بعد خواست با هم تمرین کنیم.

فکری اضافه کرد: اسکندری شعر را گفت و ما هم ضبط کردیم و خیلی خوب شد. از صداوسیمای خراسان هم پخش شد. این شعر در وصف کرونا که در حال و هوایش هستیم سروده و خوانده شد. مردم این کار را از تلویزیون گرفتند و خودشان در فضای مجازی آن را پخش کردند و روی چهره استاد کارهایی انجام دادند.

این کمدین در پایان گفت: سعی می کنم یک قطعه قبل از ۱۵ فروردین آماده کنم و امیدوارم در وصف خود برنامه «فرش بنفشه» باشد. این قطعه با ملودی یک کار خیلی قدیمی به نام «امشب شب مهتابه» است و تلاش می کنیم این کار را قبل از ۱۵ فروردین به برنامه شما برسانیم.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

قطعه‌ای که محمدرضا فکری با تقلید از محمد نوری خوانده است با این شکل آغاز می شود: «هر سه ساعت دستاتو بشور/ ماسک تو بزن/ پیش من نیا/ دست به من نزن/ به دلت نگیر/ قهر نکن تو با من»

کد خبر 4890227 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوری منصور ضابطیان رادیو ایران ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم بازی در نوروز 99 فیلم تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی نوروز فیلم سینمایی نوروز99 تک آهنگ سازمان صداوسیما تعطیلات نوروزی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • خانه خوبان ؛ محمد نوری
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد