Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران بخشدار بخش مرکزی ری گفت: طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی‌تر و با بکارگیری تمامی تدابیر لازم با مشارکت ویژه دهیاران، نیروی انتظامی و همکاری خودجوش و داوطلبانه اهالی روستاها درحال اجراست.

فاطمه فکوریان صبح چهارشنبه طی سخنانی ضمن تبریک روز طبیعت یکی از آئین‌های سنتی و ارزشمند مردم ایران افزود: با اطلاع‌رسانی‌های محیطی و فضای مجازی به تمامی اهالی توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، حضور نیافتن در اجتماعات و بوستان‌ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از به کارگیری تدابیر لازم درخصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان‌ها و مناطق تفرجگاهی روستاهای تابعه بخش مرکزی خبر داد.

به گفته بخشدار بخش مرکزی ری، درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ما وظیفه داریم با پیوستن به پویش ملی و جهانی درخانه می‌مانیم تا از کرونا در امان باشیم ، این روز را با رعایت نکات بهداشتی در خانه و درکنار اعضای خانواده خود بمانیم تا ان‌شاالله هرچه زودتر بتوانیم با شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا روزهای خوب بهاری را در کنار هم و در طبیعت جشن بگیریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاهای تابعه این بخش گفت: به منظور کنترل تجمع اهالی و شهروندان سایر نقاط شهرستان به تفرجگاه‌های طبیعی روستاهای بخش مرکزی،  مبادی ورودی خیابان امامزاده ابوالحسن(ع)  از  مرکز آموزش آتش‌نشانی و ضلع شرقی روستا، جاده معدن از اتوبان امام علی( ع) به سمت روستای نسوز و هفت دستگاه، ورودی جاده بی بی شهربانو(س) در روستای امین‌آباد، ورودی خیابان عرب‌خواری و درختی به سمت روستای تقی آباد، ورودی روستای کوره فرنگی و اجرای طرح انسداد بوستان‌ها در روستاهای اسلام آباد نظامی و سیمان تهران، ورودی خیابان هفت دستگاه و ... از سوی بخشداری و با مشارکت دهیاران انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی بخشداری ری بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ با فرا رسیدن بهارو فصل کشت و کار، اهالی این روستا با هزینه شخصی، اتراقگاه کشاورزان را که به زبان محلی " میل" گفته می‌شود ترمیم و همچنین جوی‌های آب را لایروبی و مرمت کردند.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از این اقدام جهادی اهالی روستای ماربین فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین