Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران، گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه در ایام نوروز ۹۹ با مشارکت و همکاری حداکثری اعضای جوانان هلال احمر در کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی، دانش آموزی، غنچه‌های هلال و طلاب به منظور ارائه خدمات انسان دوستانه در راستای حمایت روانی در شرایط کنونی جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: تلاش شده است از این طریق و با ایجاد فضای سلامت در خانواده از نظر روحی و روانی در قالب حمایت‌های روانی، اجرای پویش و جشنواره‌ها در فضای مجازی سهمی داشته باشیم.

لیلی احمدی در ادامه به برنامه‌های اجرا شده در طرح ملی خدمات بشر دوستانه اشاره کرد و گفت: در این طرح اعضای جوانان در همه کانون‌ها در پویش‌ها و جشنواره‌هایی با عناوین پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، جشنواره فیلم و عکس بشردوستی، پویش ملی هلال آماده، جشنواره نقاشی دنیای رنگی من، طرح ملی آوای وطن، حضور فعال دارند.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر مازندران در پایان با تشکر از همه اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگرانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، افزود: از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه تاکنون اعضای جوانان در طرح‌های ابتکاری تعداد ۳۷۳۹ نفر، طرح پیام آوران بشردوستی ۹۵۷۷ نفر، تعداد سالمندان تحت پوشش قریب به پانزده هزار نفر، اعضای تیم سحر به تعداد ۷۵۳ نفر، تیم سحاب ۲۵۶ نفر و همچنین تعداد خدمات گیرندگان را ۴۸ هزار و ۵۷۱ نفر بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مازندران طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروز ۹۹ ویروس کرونا طرح ملی خدمات اعضای جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد