Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد استان کردستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با توجه به لزوم نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی استان توسط کارشناسان استاندارد به صورت مستمر متاسفانه در سال ۹۸ تعداد ۱۲۷ پروانه کاریرد علامت استاندارد به دلیل نداشتن کیفیت لازم تعلیق و یا ابطال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد ۶۲ پروانه به علت عدم رعایت کیفیت و یا عدم تولید و تعطیلی واحد‌های تولیدی، تعلیق شد که تعدادی از آن‌ها پس از رفع نواقص و انطباق با معیار‌های استاندارد رفع تعلیق شدند.

یزدانی بیان کرد: همچنین ۶۵ پروانه به دلیل پیگیری نکردن رفع نواقص رعایت نکردن الزمات کیفیت و استاندارد و یا تولید نکردن و تعطیلی کامل واحد ابطال شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل