Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:53:04 GMT

چرا سریال «نون.خ۲» زودتر از رمضان پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۰۲۸

صراط:

مهدی فرجی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درباره پخش زودهنگام این سریال که قرار بود ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما برود اما شب گذشته اعلام شد که از روز ۲۰ فروردین‌ماه در کنداکتور پخش این شبکه قرار می‌گیرد توضیح داد: رسانه ملی همواره سعی می‌کند با جابه‌جا کردن سریال‌هایی که برای پخش آماده‌تر هستند کنداکتور را به گونه‌ای تدارک ببیند که شبکه‌ها از جذابیت خالی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر وی درباره تصویربرداری «نون.خ» و پایان زودهنگام آن نیز عنوان کرد: ما تصویربرداری این سریال را در ۲۳ اسفند و در اوج شیوع کرونا به پایان رساندیم و با یک پایان‌بندی آن را در ۱۷ قسمت به خاتمه رساندیم و این سریال از ۲۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت یعنی ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

این تهیه‌کننده درباره چالش کرونا که این روزها تولید پروژه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: شیوع کرونا کار پروژه‌ها را بسیار سخت کرد و واقعیتی جدی در همه کشورهاست. توصیه‌های وزیر بهداشت و ستاد کرونا هم این بوده است که آدم‌ها دور هم جمع نشوند به ویژه که برخی شهرها مثل تهران و شمال در مقطعی مرکز شیوع کرونا بودند.

وی اضافه کرد: به این ترتیب نباید اجتماعات صورت می‌گرفت چراکه در یک سریال حداقل ۷۰ تا ۸۰ نفر دور هم جمع می‌شوند و در چنین تجمعی حتماً بیماری شیوع پیدا می‌کند درحالیکه باید به افکار عمومی و سلامت جامعه احترام گذاشت.

فرجی در پایان با اشاره به تمهید صداوسیما در جا به جایی سریال‌ها برای پخش هم عنوان کرد: این اقدام در دستور کار صداوسیما قرار گرفته است که رویکرد درستی است و امیدوارم با فروکش کردن کرونا تولید همه سریال‌ها مجدد به جریان بیفتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال نون خ۲ مهدی فرجی سعید آقاخانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رقابت‌های امروز در چهار دور هزارمتری، دو دور هزارو ۲۰۰ متری و یک دور هزارو ۶۰۰ متری با شرکت ۷۲ راس اسب برگزار شد.

در رقابت‌های امروز طاهر گوگ نژاد دور اول با پرنسا و در دور دوم با گل سقر زودتر از دیگر چابکسواران از خط پایان گذشت.

در دور سوم نیز عرفان افق عطا با مسیح پاشا برنده شد.

برنده دور چهارم موسی محمدی با کوارک بود.

محمد خوجملی با فوکوزاوا و نورمحمد بهادر با میست نایت نیز برندگان دور‌های پنجم و ششم بودند.

دور هفتم نیز امین محمدی با آلپار زودتر از دیگر چابکسواران خط پایان را پشت سر گذاشت.

رقابت‌های هفته دوم در گنبدکاووس فردا نیز ادامه دارد و ۷۱ راس اسب در هفت دور باهم مسابقه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان خوی
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر