Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:35:04 GMT

تلفات کرونا در انگلستان حدود 30 درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۰۵۹

یک وزیر ارشد کابینه‌ انگلیس از آمار تکان‌دهنده و رو به رشد جان باختگان ویروس کرونا در انگلستان اظهار تأسف و ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین آمارها که نشان‌دهندی افزایش 27 درصدی شمار جان باختگان بیماری کووید-19 در انگلستان است، یک وزیر ارشد کابینه انگلیس این آمار را "تکان دهنده و نگران کننده" توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل کشته شدگان بر اثر ابتلا به کروناویروس در انگلستان به حدود دو هزار و 200 نفر افزایش یافته است.

دولت انگلیس اعلام کرده است که با افزایش 381 مورد مرگ دیگر در دو روز گذشته، 27 درصد یعنی بیشترین نرخ افزایش تلفات در انگلیس تاکنون، حدود دو هزار و 200 نفر در بیمارستان‌های این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

مایکل گوو، وزیر دفتر کابینه انگلستان در یک کنفرانس خبری گفت که افزایش تعداد کشته‌های ویروس کرونا بسیار تکان دهنده، نگران کننده و ناراحت کننده است و همچنان در حال افزایش است.

دولت همچنین اعلام کرد که سری اول دستگاه‌های پزشکی تصفیه هوا که انگلیس اخیراً سفارش داده بود، در این هفته آماده خواهند شد و هفته آینده در اختیار سیستم خدمات درمانی کشور قرار خواهند گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت کرونا انگلستان تلفات کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)