Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:57:47 GMT

تعطیلی مسکو یک هفته دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۱۹۸

تعطیلی مسکو یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بیانیه این ستاد گفته شده است: نظام خودانزوایی (قرنطینه خانگی) در مسکو تا ۱۴ ماه آوریل (سه‌شنبه ۲۶ فروردین) تمدید شده است.

گفتنی است از دوشنبه هفته جاری به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در این کشور تعطیل عمومی به مدت یک هفته اعلام شد. 

با این وجود شهردار مسکو با توجه به شیوع گسترده کرونا در پایتخت روز جمعه گذشته اعلام کرد که از روز شنبه هیچ یک از ساکنان مسکو پایتخت روسیه حق خارج شدن از خانه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام وضعیت انزوای خانگی در پایتخت افزود: این طرح‌ شامل همه در تمامی رده‌های سنی می‌شود.

یک روز بعد از آن، میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه از روسای مناطق این کشور خواست خودانزوایی خانگی را برای مقابله با کرونا به اجرا در آورند.

روسیه برای افرادی که اصول قرنطینه را زیر پا می گذارند جرایم نقدی و مجازات زندان در نظر گرفته است.

افرادی نیز که اقدامات آنها در شرایط شیوع کرونا، تهدید برای دیگران بوجود آورد ۱۵ تا ۴۰ هزار روبل (از ۲۰۰ دلار تا ۵۵۰ دلار) جریمه می‌شوند.

تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در روسیه با ثبت هفت مورد در شب گذشته به ۲۴ نفر رسید و تعداد بهبودیافتگان هم در مجموع ۱۹۰ نفر است، ضمن اینکه تعداد مبتلایان به این ویروس در روسیه با ثبت ۴۴۰ مورد جدید به دو هزار و ۷۷۷ نفر رسیده است.

برچسب‌ها مسکو ویروس کرونا روسیه پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو ویروس کرونا روسیه مسکو ویروس کرونا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد تلاش مشترک کابل و مسکو می‌تواند جلو تهدیدات را در منطقه بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضمیر کابلوف» مدیر دوم بخش آسیایی وزارت خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین برای افغانستان در ادامه دیدارهایش در کابل با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان گفت مسکو خواستار سپردن کرسی افغانستان در سازمان ملل به نماینده هیئت حاکمه افغانستان است.

وی با اظهار اینکه روابط مثبت روسیه با حکومت طالبان ادامه خواهد داشت، تلاش‌های کابل در راستای سرکوب داعش و مبارزه با مواد مخدر را مورد تقدیر قرار داد و بر گسترش مناسبات و ادامه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، عبدالکبیر نیز در این دیدار تصریح کرد: تلاش مشترک کابل و مسکو می‌تواند جلو تهدیدات را در منطقه بگیرد.

وی همچنین خواستار تفویض عضویت رسمی هیئت حاکمه افغانستان در فرمت مسکو شد.

روسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمطرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا

چندی پیش «نیکی آسیا» به نقل از کارشناسان و تحلیلگران حوزه افغانستان درباره نزدیکتر شدن مسکو به کابل گفته بود، تلاش‌ها مسکو در راستای از بین بردن نفوذ آمریکا در منطقه است.

این رسانه با تأکید بر اینکه طالبان سرسختانه با گروه تروریستی داعش مبارزه کرده است، تصریح کرده بود: حمله اخیر به مسکو و طالبان انگیزه داده تا نه تنها با داعش بلکه با آمریکا به عنوان تهدید مشترک شناخته شده‌، نیز مقابله کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد