Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@21:38:13 GMT

دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروی قطعی درمان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۲۳۴

دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروی قطعی درمان کرونا

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رامین پاشایی رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت : خانمی با هویت معلوم با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده درکشور با تبلیغات گسترده در فضای مجازی مدعی فروش داروی ضد کرونا با نام لاتین " NBH "بود و از این طریق با ثبت سفارش از متقاضیان با معرفی شماره کارتی مبالغی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان با بت هر بسته دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در جریان رصد، احصای مورد مجرمانه فرد مذکور در دستور کار ماموران پلیس فتا استان مازندران قرار گرفت و پس از شناسایی مشارالیه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده دستگیر و با بررسی های فنی مشخص شد تاکنون تعدادی ثبت سفارش و واریز مبالغ به حساب ایشان به مبلغ ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری صورت گرفته است.

در ادامه سرهنگ پاشایی تصریح کرد: هرگونه تبلیغ و فروش دارو تحت عنوان درمان کرونا ویروس منوط به تایید و اظهار نظر رسمی مسئولین و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و فروش دارو نیز در فضای مجازی جرم تلقی می شود، لذا نامبرده به جهت سیر مراحل قانونی و عودت مبالغ اخذ شده از مالباختگان تحویل مرجع قضایی شود.

در پایان این مقام انتظامی به هموطنان عزیز توصیه کرد که هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سود جو و کلاهبردار را نخورده و کلیه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را صرفاً از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کرده و در صورت مواجه با موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی WWW.CYBERPOLICE.IR از خدمات آنلاین و بر خط این پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 راه اندازی و تبلیغ کانالی در تلگرام سرهنگ رامین پاشایی رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا عامل تبلیغ و فروش داروی کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود