Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:18:22 GMT

ارسال ۳۰۰ چادر اسکان موقت برای سیل زدگان جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۲۸۷

ارسال ۳۰۰ چادر اسکان موقت برای سیل زدگان جنوب کرمان

بنیاد علوی در ادامه کمک رسانی به سیل زدگان جنوب کرمان، ۳۰۰ چادر اسکان موقت برای خانواده های سیل زده این منطقه ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیاد علوی در ادامه کمک رسانی به سیل زدگان جنوب کرمان، ۳۰۰ چادر اسکان موقت برای خانواده‌های سیل زده این منطقه ارسال کرد.

با توجه به همزمانی شیوع کرونا و وقوع سیل، بنیاد علوی 30 هزار ماسک و 15 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده نیز به جنوب کرمان ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنیاد علوی از سوی بنیاد مستضعفان در حال تامین و توزیع 200 هزار بطری آب معدنی از طریق گروه های جهادی، طبخ روزانه 10 هزار پرس غذا، کمک 200 میلیون تومانی برای تامین اقلام و ارزاق ضروری مناطق سیل زده، اختصاص مبلغ یک میلیون تومان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در مناطق سیل زده آسیب دیده‌اند و تامین کامل سیمان مورد نیاز جهت بازسازی منازل آسیب دیده نیز است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان سیل اسکان موقت بنیاد مستضعفان جنوب کرمان بنیاد علوی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور