Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@16:26:41 GMT

فرمانده ارتش اسرائیل به قرنطینه رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۳۰۵

فرمانده ارتش اسرائیل به قرنطینه رفت

رئیس ستاد نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی به‌دنبال شرکت در جلسه‌ای که در آن یک افسر مبتلا به ویروس کرونا حضور داشت، تصمیم گرفت خود را در قرنطینه قرار دهد.

به گزارش مهر به نقل از یورو نیوز، آویو کوخاوی، رئیس ستاد نیروهای مسلح اسرائیل، در زمان برگزاری جلسه از ابتلای افسر فوق‌الذکر به کووید ۱۹ مطلع نبوده، اما پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش او در روز سه‌شنبه، کوخاوی راهی قرنطینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این فرمانده ارتش، دو نفر دیگر از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی هم که در جلسه مذکور حضور داشتند راهی قرنطینه خانگی شدند. قرار است این سه نفر تحت آزمایش ویروس کرونا قرار بگیرند.

ستاد نیروهای مسلح اسرائیل در بیانیه‌ای امروز چهارشنبه اول آوریل در خصوص وضعیت آویو کوخاوی گفت: «حال رئیس ستاد نیروهای مسلح خوب است، هیچگونه علائم بیماری ندارد، و در چند دقیقه آینده مورد تست ابتلای بیماری قرار خواهد گرفت».

قرنطینه کوخاوی در منزل نخواهد بود و او در دفترش باقی خواهد ماند و طبق اعلام رسانه‌های اسرائیل به برنامه‌های معمول خود خواهد پرداخت.

شیوع ویروس کرونا در اسرائیل شدت یافته است و طبق اعلام مقام‌های تل‌آویو تا ظهر روز چهارشنبه اول آوریل، حدود ۵۶۰۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۲۱ نفر در اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست قرنطینه اسرائیل ستاد نیروهای مسلح ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086469

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • (تصاویر) دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل