Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:39:54 GMT

ورود به مناطق تفریحی فیروزکوه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۴۳۹

ورود به مناطق تفریحی فیروزکوه ممنوع است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ورود به مناطق تحت پوشش اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه ممنوع است.

فرشاد فیروزنیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز ۱۳ فروردین ماه(روز طبیعت) در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس اطلاعیه شماره ۳ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ویروس برای مقابله با گسترش شیوع این ویروس و به منظور حفظ سلامتی جامعه ورود هموطنان عزیز و همشهریان گرامی به داخل مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران واقع در حوزه استحفاظی شهرستان فیروزکوه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ممنوعیت اثر طبیعی ملی تنگه واشی، پناهگاه حیات وحش کاوه ده و هرگونه نصب چادر و اتراق مسافران و گردشگران در داخل این مناطق اشاره کرد و افزود: در روز طبیعت مأمورین یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانان) مستقر در داخل این مناطق از هرگونه ورود گردشگران، هموطنان و همشهریان گرامی جلوگیری خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه تصریح‌کرد: از عموم مردم گران‌قدر و ارجمند عاجزانه استدعا داریم با رعایت موارد فوق و با کمک یکدیگر و قطع کردن زنجیر انتقال این بیماری خطرناک از اپیدمی یا شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست فیروزکوه طبیعت بیماری محیط زیست شهرستان فیروزکوه حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد