Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:01:39 GMT

افتخارآفرینی جدید «دیاباته» برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۵۲۳

سایت «90 مین» انگلیس امروز در گزارشی به معرفی 11 فوتبالیست پرداخت که نمی شود از آنها منتفر بود و تیم های رقیب هم نمی توانند از آنها تنفر داشته باشند.

اخبار ورزشی - شیخ دیاباته ، مهاجم آفریقایی استقلال جزو این لیست بازیکنان بود. این سایت انگلیسی درباره شیخ نوشت: "لازم نیست به خاطر کیفیت فوتبالی شیخ از او تشکر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خارج از مستطیل سبز نیز فردی مهربان و فوق العاده است. در زمان حضورش در فرانسه باوجود انتقادهای زیاد از او، ولی هرگز حرفی علیه منتقدانش نزد. او همیشه با شوخی از انتقادها می گذاشت."

در کنار مهاجم استقلال اسم های بزرگی مثل زیدان، استیون جرارد و کارلوس پویول در این لیست فوتبالیست های دوست داشتنی دیده می شود.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیاباته استقلال استقلال فوتبال مهاجم استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!

تبرئه یک مربی برزیلی در لیگ این کشور که متهم به آزار جنسی چندین فوتبالیست زن است، جنجال آفرین شد.

به گزارش فارس، «مربی متهم به آزار جنسی باید مجازات شود»، این درخواست بازیکنان تیم فوتبال بانوان کورینتیانس برزیل در اعتراض به تبرئه سرمربی سانتوس است.

لیما، مربی تیم فوتبال سانتوس متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن بود که بعد از چند ماه از استعفایش دوباره به میادین برگشت.

بازگشت لیما روی نیمکت سانتوس در بازی با کورینتیانس باعث شد تا بازیکنان رقیب با گرفتن دست هایش روی دهان و گوش‌ها اعتراض خود را به بازگشت این متهم به آزار جنسی نشان دهند.

لیما، سرمربی سانتوس در دفاع از خود می‌گوید که این اتهامات درست نیست و هیچ مدرکی علیه اش در زمینه آزار جنسی وجود ندارد.

tags # فوتبال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • واکنش دو فوتبالیست ملی‌پوش به حمله موشکی علیه اسرائیل | تصویر
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی 19 فوتبالیست زن!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد