Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@03:35:33 GMT

مرگ ۲۱ نفر بر اثر حوادث جوی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۶۵۹

مرگ ۲۱ نفر بر اثر حوادث جوی

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر به‌صورت زمینی به مراکز درمانی انتقال یافته اند و ۸ نفر در محل به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر در بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در همدان و ۲ نفر در قم به مراکز درمانی منتقل شده اند همچنین ۸ مصدوم در استان هرمزگان در محل درمان شده اند. 

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به انتقال ۹ زن باردار به مراکز درمانی تصریح کرد: ۳ زن باردار در هرمزگان و همچنین ۳ زن باردار  در استان استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی و ۳ زن باردار دیگر نیز در استان کرمان به صورت زمینی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

خالدی با اشاره به جان باختگان این حوادث گفت: یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، ۳ نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر در استان فارس، ۳ نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان به علت وقوع سیل جان خود را از روز ۳ فروردین تا ساعت ۸ روز جاری از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: یک نفر هم در در استان هرمزگان مفقود شده است که تلاش‌ها برای پیدا شدن وی ادامه دارد.

کد خبر 496960 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران مراکز درمانی یک نفر شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک ازتوسط سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۷ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه