Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار شمیرانات گفت: گشت نظارتی بر انجام مصوبات و ابلاغیه ها ی کمیته مبارزه با کرونا شمیرانات در روز طبیعت با جدیت بیشتر انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مهدی ساداتی ضمن تبریک روز طبیعت، پایش صنوف غیر ضرور را از وظایف نظارتی تیم های گشت برشمرد و تاکید کرد: رصد فعالیت صنوف با جدیت بیشتر در ایام تعطیلات عید و به ویژه روز طبیعت برقرار است که در صورت مشاهده ، صنف متخلف با جریمه پلمپ یک ماهه مواجهه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شمیرانات گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده صنوفی که اقلام و مایحتاج ضروری مردم را تامین میکنند مانند نانوائی ها، فروشگاههای زنجیره ای، مواد لبنی،میوه فروشی ها،  داروخانه ها و پمپ بنزین ها میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
ساداتی در ادامه مبارزه با ویروس کرونا را انسجام مردم و دستگاهها خواند و تصریح کرد: در راستای غلبه بر این ویروس منحوس دستگاههای اجر ایی و مردم بعنوان ید واحده و با اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پیروز خواهند شد که البته تا کنون اکثریت مردم اهمیت موضوع را درک کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انجام گشت نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور

فعالیت سامانه بارشی در آخرین روز های فروردین جنوب کشور مخصوصا سیستان و بلوچستان و کرمان را سیلابی کرد و خساراتی هم به جای گذاشت.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070999 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • باران، هنرش را در طبیعت دره شهر به رُخ کشید
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد