Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حسن همتی مدیر روابط‌ عمومی اورژانس فارس گفت: در روزهای اخیر ۶۶۷ بیمار با مسمومیت الکل به بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌های استان فارس مراجعه کرده که تاکنون ۸۴ نفر فوت کرده اند و ۵۸۳ نفر نیز تحت درمان هستند.

کد خبر 496970 برچسب‌ها استان‌ فارس مسمومیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان قربانیان قلدری اینترنتی

ایتنا - از هر شش کودک یکی آزار و اذیت سایبری را تجربه کرده است.
یک پژوهش بین‌المللی نشان داده است که از هر شش نوجوان تقریبا یک نفر آزار و اذیت سایبری را تجربه کرده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از بی‌بی‌سی، این پژوهش که به سفارش سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته همچنین حاکی از افزایش تعداد کودکان سنین دبستانی است که‌ چنین تجربه‌ای داشته‌اند.

در این پژوهش بیش از ۲۷۹ هزار جوان در ۴۴ کشور و منطقه جهان مورد بررسی قرار گرفتند.

در منطقه ولز در بریتانیا ۱۷ درصد از ۳۷ جوانی که بررسی شدند گفتند که آزار و اذیت سایبری را تجربه کرده‌اند.

این پژوهش با عنوان «نظرسنجی سلامت رفتاری کودکان مدرسه‌ای» منتشر شده و گزارش نتیجه آن نشان می‌دهد که نسبت نوجوانانی که گفته‌اند آزار و اذیت سایبری را تجربه کرده‌اند در مقایسه با سال ۲۰۱۸ افزایش یافته و از ۱۲ درصد به ۱۵ درصد برای پسران و از ۱۳ درصد به ۱۶ درصد برای دختران رسیده است.

در منطقه انگلستان در بریتانیا که در آن بیش از ۴۲۰۰ جوان مورد بررسی قرار گرفتند، از هر پنج نفر تقریبا یک نفر یعنی ۱۹ درصد گفتند که طی چند ماه گذشته دست‌کم یک یا دوبار هدف آزار و آذیت سایبری بوده‌اند و ۱۱ درصد هم اذعان کردند که خود دیگران را مورد آزار و اذیت سایبری قرار داده‌اند.

در منطقه اسکاتلند بیش از ۴۳۰۰ جوان مورد بررسی قرار گرفتند. از این تعداد، ۱۸ درصد گفتند که آزار و اذیت سایبری را تجربه کرده‌اند و ۱۱ درصد نیز اذعان کردند که عامل آزار و اذیت سایبری دیگران بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک   
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند