Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه وبدا، سعید نمکی در این نامه با بیان این که سامانه جامع اطلاعات مردمی سجام و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹،  آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های بزرگ و نانوایی‌ها است، بر ضرورت اطلاع‌رسانی این سامانه‌ها در شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما  تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن نامه وزیر بهداشت به دکتر علی عسگری آمده است: 

ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند رسانه ملی در زمینه کنترل اپیدمی بیماری کرونا و آگاه سازی مخاطبان و با عنایت به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاههای سوخت، فروشگاههای بزرگ و نانوایی ها، لذا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه در نظر دارد در قالب طرحی مشترک با عنوان «شهروند مسئول»  راه‌اندازی کند. سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام- Sajam.scpd.ir) و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹،  آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی خواهد بود. خواهشمند است، دستور فرمایید به قید فوریت اقدام لازم در خصوص اطلاع رسانی این سامانه‌ها در شبکه‌های سراسری و استانی معمول دارند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر سعید نمکی صدا و سیما کرونا اپیدمی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان