Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@10:16:10 GMT

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۶۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درگذشت

اداره راه و شهرسازی استان تهران طی اطلاعیه‌ای از درگذشت رضا نگهبان مدیرکل این اداره به دلیل ابتلا به کرونا و عوارض ناشی از جانبازی و مشکلات شیمیایی دوره جنگ تحمیلی خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، اطلاعیه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به شرح زیر است؛

« انا لله و انا الیه راجعون
بازگشت همه به سوی اوست

این چه رازی ست که هرسال بهار به عزای دل ما می آید ؟

اگرچه قلم از نوشتن این خبر ناتوان است اما وظیفه اطلاع رسانی حکم می کند به اطلاع مدیران و همکاران گرامی برسانیم متاسفانه جانباز معزز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، دکتر رضا نگهبان، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پس از ده روز بستری در بیمارستان و تحمل مصائب بیماری و مشکلات شیمیایی دوره جنگ ، شب گذشته به لقا الله پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای‌‌ ایشان که آرزوی شهادت و پیوستن به دوستان شهیدش را داشت ، آرامش ابدی در جوار ارواح طیبه الهی و برای خانواده ایشان ، همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران آرزوی صبر جمیل داریم.»

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازی ویروس کرونا رضا نگهبان جانبازی پول نیوز راه و شهرسازی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی