Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آنتونی فاوچی عصر سه‌شنبه در نشست خبری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و سایر اعضای کارگروه مربوطه این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری مطرح کرد و افزود: همانطوری که این عدد را حدس می‌زنیم باید برای آن آماده شویم.

وی ادامه داد: این کار سختی است. مردم در حال رنج و در حال مرگ هستند . این پاسخی برای مشکلات ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ، همان‌طور که ما منتظر ۳۰ روز آینده هستیم، بیایید همه با هم جمع شده و مطمئن شویم که با تمام شدت و نیرویی که می توانیم، برای مقابله با آن اقدام کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا هم که روز گذشته گفته بود در ۲ هفته آینده بیشترین مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ را خواهیم داشت، تکرار کرد: ۲ هفته آینده از نظر گسترش ویروس کرونا بسیار دشوار خواهد بود

ترامپ با تاکید بر اینکه "ما بیش از هر کسی در جهان آزمایش کرونا انجام می‌دهیم"، اظهارات گمراه کننده‌ایم مطرح کرد چرا که به اعتقاد کارشناسان بهداشتی، دولت ترامپ از سایر کشورها عقب افتاده است.

دکتر دبورا بیرکس هماهنگ کننده پزشکی کاخ سفید هم در این نشست گفت: هیچ واکسن سحرآمیزی یا دارویی برای این ویروس وجود ندارد. این تنها به رفتارهای تک تک ما مرتبط است.

وی تاکید کرد: این تنها چیزی است که در ۳۰ روز آینده روند همه‌گیری را تغییر دهد.

هماهنگ کننده پزشکی کاخ سفید، نمودارهایی از ایالت‌های مختلف آمریکا درباره کرونا نشان داد که نیویورک و نیوجرسی فاصله زیادی با ۴۸ ایالت دیگر داشتند و گفت روند شیوع ویروس در ایالت واشنگتن که در ابتدا بسیار سرعت داشت، اکنون کاهش یافته است.

بیرکس با نمایش روند بیماری در ایتالیا اظهار کرد این نمودار به ما امیدواری زیاد می‌دهد که به لبه چرخش به سمت پایین نزدیک می‌شود. نکته قابل توجه این است که ایالت واشنگتن روند صعودی جدی نداشته است و همه جامعه باید از الگوی آن پیروی کنند. اکنون می‌دانیم که این یک تفاوت بزرگ است.

بر اساس اعلام تارنمای دانشگاه جان هاپکینز، تا این ساعت تعداد ۱۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر در آمریکا به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و سه هزار و ۸۱۰ نفر هم جان باخته‌اند.

۶ هزار و ۴۳ نفر هم بهبودی یافته‌اند اما آمریکا همچنان دچار کمبودهای شدید بهداشتی و درمانی است و ترامپ هم تا ۳۰ آوریل دستورات مربوط به فاصله اجتماعی را تمدید کرده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مرگ مشکلات ویروس جهان دولت کاخ سفید نیویورک واشنگتن ایتالیا جامعه بهداشتی و درمانی آلرژی ایالات متحده جهان مرگ نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت