Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@08:14:25 GMT

قدردانی رئیس جمهور از نیروهای مسلح کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۷۷۶

قدردانی رئیس جمهور از نیروهای مسلح کشور

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سردار سرلشگر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گزارشی را از اقدامات قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) در رابطه با مقابله با بیماری کرونا تقدیم رئیس جمهور کرد.

رئیس جمهور نیز در پاسخ به گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پی نوشت نمود که "از اقدامات همه نیروهای مسلح در این شرایط حساس، تشکر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرلشکر باقری ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه‌شنبه) از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، نیروهای مسلح ما ۶ عملیات طی ۳ روز گذشته در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

یحیی سریع درباره جزییات این عملیات‌ها گفت: ۲ ناو آمریکایی «MAERSK SARATOGA» و «APL DETROIT» در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفته شدند.

وی افزود: کشتی انگلیسی «HUANG PU» در دریای سرخ و کشتی «PRETTY LADY» در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

وی در ادامه افزود: نیروی هوایی یمن نیز عملیات نظامی منحصر بفردی را با هدف قرار دادن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع اضافه کرد: نیروی موشکی نیز اهداف اسرائیل را در «ام الرشراش» در جنوب سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر در این عملیات‌ها با دقت بالا خبر داد.

‌وی همچنین افزود: نیروهای مسلح کشورمان تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور رئیس جمهور