Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با بیان اینکه اخیراً برخی اجناس، بدون منطق گران شده اند، گفت: قرار شد وزارت صمت تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از این کار تهیه کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ فروردین) در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز بر روی کیت‌های تشخیص کرونا بسیار بحث شد و خوشبختانه در روز، تا بیست هزار کیت تست کرونا، تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بخش‌های دیگر هم شروع به تولید کیت کرده اند و سطح تولید، افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در روز‌های اول شروع ویروس، کیت کم داشتیم که با تلاش شرکت‌های دانش بنیان و وزارت دفاع الان وضعیت مناسبی داریم و به سمت بیست هزار کیت در روز می‌رویم که آمار مناسبی است.

ربیعی با بیان اینکه خوشبختانه در هیچ استانی درباره آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، سیر صعودی گزارش نشد، گفت: در برخی استان‌ها آمار با وضع ثابتی به جلو می‌رود و در بیشتر استان‌ها سیر، نزولی شده است. در چند استان تثبت شده است و نزولی نشده، ولی در بیشتر استان‌ها نزولی شده است که خبر خوبی است.

سخنگوی دولت با اشاره به برداشت اشتباهی پول از برخی حساب‌ها توسط بانک‌ها گفت: رئیس کل بانک مرکزی در جلسه امروز اعلام کرد که سایتی طراحی شده تا چنانچه اعتراضی ثبت شد، پول‌ها به سرعت به حساب مردم بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه اخیراً برخی اجناس، بدون منطق گران شده اند، گفت: قرار شد وزارت صمت تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از این کار بیاندیشد. نباید به هیچ عنوان اجازه داد کالا‌هایی گران شود. البته برخی شوینده‌ها را خودمان اجازه دادیم گران شود، اما در سایر کالا‌ها حتماً باید این موضوع کنترل شود.

سخنگوی دولت در ادامه تشریح مصوبات جلسه امروز هیئت دولت گفت: بحث کالا‌های اساسی برای سال ۹۹ مطرح شد. خوشبختانه ارز مورد نیاز برای تأمین کالا‌های اساسی به میزانی که وزارت صمت، بهداشت و کشاورزی نیاز دارند، تأمین شد؛ بنابراین در زمینه تأمین کالا‌های اساسی در سال ۹۹ ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شده است.

ربیعی ادامه داد: درباره اثر کرونا بر شرکت‌ها و کارگرانی که بیکار شده اند وزیر تعاون و کار، گزارش داد و بحث اینکه چگونه صدهزار میلیارد تومان به هدف بنشیند، مطرح شد. برخی اعضای دولت نسبت به وام‌ها نگرانی داشتند، ولی قرار شد این وام‌ها مشروط به حفظ کارگران باشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: بنا شد درباره اینکه صد هزار میلیارد تومان چگونه در زندگی کارگران و شرکت‌ها و موضوع اشتغال اثرگذار باشد و چگونگی تخصیص وام ها، فردا ساعت ۹ صبح، ستاد اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور تشکیل شود و این مسائل دقیق‌تر بررسی خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت کرونا کووید 19 مبارزه با کرونا کیت تشخیص کرونا سخنگوی دولت کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید از طرف رییس‌جمهور مکلف شدند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند تا دستگاه‌ها این مسأله را دنبال کنند. 

وی افزود: با توجه به ابلاغ کلیات بودجه 1403 در پایان سال گذشته، ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب رسید و بزودی ابلاغ می‌شود که اجرای بودجه از فروردین‌ماه آغاز شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • ارائه تخفیف‌های نوروزی بازاریان به مسافران و گردشگران کیش
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • قلب مردم منطقه با فلسطین است ولی دولت‌ها اجازه کمک نمی‌دهند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید