Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی  جاده‌های مشهد - قوچان، کلات و مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، کوهسنگی، کمربند شمالی و برخی بوستان‌های مشهد را مورد بازدید قرار داد و روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت را بررسی کرد.   او با بیان اینکه هیچ تجمعی در بوستان‌ها و تردد وسایل نقلیه شخصی را در مسیر‌ها شاهد نبودیم، ادمه داد: از مردم استان که توصیه‌ها را رعایت کرده و روز طبیعت در خانه ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مصوبه شورای تامین استان، امسال محدودیت‌های ویژه‌ای در روز ۱۳ فروردین اجرا شد و تمام بوستان‌ها و توقفگاه‌ها در این روز بسته شدند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز طبیعت ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد سالم است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اگرچه میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۴۸ نشانگر هوای «پاک» است، اما شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۸۶ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

او افزود: کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد پاک است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی