Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@21:10:14 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۸۶۱

‍‍‍‍‍‍

صدرنشینی حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با ۶۰ امتیاز در رنکینگ آزادکاران حاضر در المپیک توکیو خبر نخست این بخش خبری بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دیگر اخبار این بخش عبارتند از: تصاویر ورزش در خانه در روزهایی که گرفتار بیماری کرونا هستیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اخبار کوتاه ورزشی از قبیل: فدراسیون جهانی فوتبال، امروز در جلسه‌ای مهم به سه موضوع؛ سرنوشت لیگ‌ها در صورت ادامه یافتن بحران کرونا، وضعیت بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و میزان کاهش دستمزد بازیکنان، خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیفا بودجه یک و نیم میلیارد دلاری را برای کمک به مشکلات ناشی از کرونا به فدارسیون‌های عضو اختصاص خواهد داد.
نشریه مارکا اسپانیا خبر داد؛ رُشتو رِچبِر - دروازبان سابق تیم ملی فوتبال ترکیه و باشگاه بارسلونا که به بیماری کرونا مبتلا شده است، وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.
آزمایش کرونای پنج ورزشکار کوبایی مثبت اعلام شده است که در میان آن‌ها نام اسماعیل بوررو - قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۶ و دارنده دو طلای جهان به چشم می‌خورد.
باشگاه نیوکاسل به سبب مشکلات اقتصادیِ ناشی از تعطیلی مسابقات فوتبال، تمام مربیان تیم‌های پایه خود را اخراج کرد. باشگاه زیلیناء اسلواکی هم، ۱۷ بازیکن با دستمزد بالایش را مرخص کرده و رسما اعلام ورشستگی کرد.
فرانچسکو توتی و لوکا تونی - دو بازیکن سابق باشگاه رم، در راستای مبارزه با بیماری کرونا، چند آمبولانس خریداری و به بیمارستان‌های ایتالیا اهدا کردند.

وینسنت کمپانی - مدافع اندرلخت بلژیک هم اعلام کرد؛ برای حمایت از تیم خود در شرایط کرونایی، تمام مخارج یک ماه باشگاه را پرداخت می‌کند.
باشگاه شالکه آلمان، امین حارث - هافبک فرانسوی اش را به علت زیرپا گذاشتن قانون منع رفت و آمد، جریمه نقدی کرد. در کنیا هم، ۱۲ ورزشکار رشته دوومیدانی بعلت تمرینِ دسته جمعی و نقضِ قوانینِ منع تجمع در محل‌های عمومی بازداشت شدند.
خوزه ماریا مارین - رئیس سابق فدراسیون فوتبال برزیل و سازمان دهندۀ ارشدِ جام جهانی ۲۰۱۴ فیفا که بعلت دست داشتن در فساد گسترده مالی به حبس محکوم شده بود، به علت وخامتِ وضعِ جسمانی و بالا بودنِ خطرِ ابتلا به کرونا، زودتر از موعد از زندان آزاد شد. سارقان مسلح شب گذشته به منزل اشلی کول - ستاره سابق چلسی و آرسنال دستبرد زدند. اشلی هنگام حمله سارقان، در خانه حضور داشت و تا زمان اجرای سرقت، گروگان آن‌ها بود، ولی آسیبی به او نرسید.
و یوفا، باشگاه منچسترسیتی را به علتِ استفاده از ژاکَتی که در آن، اندازۀ آرمِ حامی ملی، بزرگ‌تر از اندازۀ معمول بود، ۳ هزار یورو جریمه کرد. یوفا پیش از این نیز - سیتیزن‌ها را به سبب نقض قوانینِ بازی جوانمردانۀ اقتصادی - دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم کرده است.   تاثیر بسزای حرکات ورزشی در خانه در صورت انجام اصولی و با برنامه کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حضور جامعه ورزش کشور کنار مردم در روزهایی که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های چهارشنبه ٢٩ فروردین ١۴٠٣

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویر روزنامه‌های چهارشنبه ٢٩ فروردین ١۴٠٣ را در ادامه می بینید:

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • روزنامه‌های چهارشنبه ٢٩ فروردین ١۴٠٣
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 فروردین 1403
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری