Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز ،گفت: با توجه به گذر موج ناپایدار از عصر روز چهارشنبه تا عصر روز پنجشنبه مشاهده تغییر ناگهانی هوا در استان رخ می‌دهد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: طبق گزارش‌های هواشناسی و تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی شده استان حاکی از گذر موج ناپایدار از عصر روز چهارشنبه سیزدهم فروردین تا عصر روز پنجشنبه چهاردهم فروردین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار نارنجی هواشناسی؛ فعالیت سامانه بارشی تشدید می‌شودهواشناسی ایران 99/1/13| ورود سامانه بارشی به کشور/ پیش بینی تداوم بارش‌ها تا 17 فروردینکارشناس سازمان هواشناسی: باران شدید 7 استان کشور را دربرمی‌گیرد

وی افزود: این موج ناپایدار در مناطق مختلف به ویژه ارتفاعات استان به دلیل ماهیت تندری و فعالیت محلی آن در بعضی نقاط رگبار باران و برف، رعد و برق، تگرگ، مه آلودگی و وزش باد شدید و لحظه ای می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بیان کرد: با توجه به اثر قابل ملاحظه دما، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دائمی و فصلی، اختلال در تردد جاده‌ای و معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر شهری، آبگرفتگی معابر شهری، احتمال خسارت بر سازه‌های موقت، شکستن و افتادن درختان، کاهش میدان دید، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، ریزش سنگ و رانش کوه پیش بینی می‌شود.

فلاح نژاد با تاکید بر حضور فرمانداران، شهرداران و بخشداران در محل خدمت الزامی است، گفت: تدابیر لازم برای آمادگی با این موج ناپایدار در کلیه مناطق به ویژه مناطق پر خطر اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: همچنین بر عدم تردد از محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در نقاط پایین دسته دامنه‌های کوه‌های برفی و بستر و حریم رودخانه‌ها و مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها و پهنه‌های آبی، پرهیز از صعود به ارتفاعات تاکید شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز خاطرنشان کرد:  اقدامات لازم برای حفظ محصولات کشاورزی و همچنین  آمادگی مراکز درمانی و پایگاه امدادی و واحد‌های خدمات رسان انجام شود.

فلاح نژاد عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موج ناپایدار استان البرز عصر روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور