Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:21:04 GMT

انتشار فراخوان مهروارۀ «نقل سپید خنده»

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۸۸۷

انتشار فراخوان مهروارۀ «نقل سپید خنده»

ایسنا/اصفهان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهروارۀ شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان «نقل سپید خنده» خبر داد.

سیدمحمد قلمکاریان با بیان اینکه حفظ یک فضای خانوادگی آرام و دلنشین برای ایجاد احساس امنیت در بین اعضای خانواده از اهمیت اساسی برخوردار است، اظهار کرد: این روزها که شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا باید در خانه‌ بمانند و مراسم‌ و مهمانی‌ها نیز لغو شده‌اند، بهانه‌گیری کودکان، برای خانواده‌ها به معضلی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان بر آن شد تا با برگزاری مهروارۀ «نقل سپید خنده» از نویسندگان،  شاعران، تصویرگران و فعالانی که در حوزۀ کودکان و نوجوانان قلم می‌زنند بخواهد که به این ویروس همه‌گیر با چشم طنز بنگرند و مرتبط با آن به خلق اثر بپردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده توسط انجمن فعالان کودک و نوجوان این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره طنز بهانه‌ای است برای خلق تازه‌ترین لبخندها در این روزهای بی‌لبخند و این جشنواره به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بتوانیم همگام با یکدیگر برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان گام‌های ارزنده برداریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، قلمکاریان، موضوعاتی که برای این مهرواره در نظر گرفته شده را چنین شرح داد: موضوعات فراخوان این مهرواره شامل؛ عید بدون عیدی، نوروز در قرنطینه، چشم‌های به در، درد و دل‌های دست‌هایم، تعطیلی‌های کشدار، دلتنگی‌های قرنطینه، پدرهای خانه نشین و موضوع آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب؛ شعر، داستان و قالب‌های تصویری مثل کاریکاتور، کاریکلماتور و اینفوگرافی، تا تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به آدرس peykomid۹۹@gmail.com  ارسال کنند.

وی خطاب به نویسندگان، شاعران و تصویرگران گفت: فراخوان «نقل سپیده خنده» تکاپوی شما را می‌طلبد؛ شما که دل‌هایتان برای بچه‌ها می‌تپد و کودکان و نوجوانان چشم به راه خلق آثار خوب شما هستند.

آثار منتخب این مهرواره در نشریه الکترونیکی فعالان کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند