Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:20:46 GMT

اهالی سمیرم در خانه ماندند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۸۹۹

اهالی سمیرم در خانه ماندند

محمدرضا عسگریان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا در فرمانداری سمیرم اظهار داشت: روز گذشته و امروز سمیرمی‌ها در خانه ماندند و با این اقدام کمک بزرگی به کاهش شیوع ویروس کرونا کردند.

وی خاطر نشان کرد: اهالی این شهرستان با وجود اینکه سرتاسر این منطقه کوهستانی است و فصل بهار بهترین فرصت برای کوه رفتن است از این اقدام صرف نظر کردند و به گردش و کوه نرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای سمیرم ادامه داد: این شهرستان در ۵ روز هیچ مورد ابتلا به کووید ۱۹ نداشته و موارد مشکوک بستری در بیمارستان نیز کمتر از ۹ نفر هستند.

عسگریان با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس تنها با قطع  زنجیره ارتباط انسانی محقق می‌شود، باز هم از مردم خواست همه شرایط بهداشتی و حفاظتی را رعایت کنند و با ماندن در منزل یاریگر مسوولان و بویژه عوامل بهداشت و درمان باشند.

روح الله نصر اصفهانی  دادستان سمیرم نیز در این نشست بر قاطعیت برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان تاکید کرد و گفت: همه سخت گیری‌ها در شرایط موجود تنها برای سلامتی مردم و شهروندان است.

جانشین فرماندهی انتظامی سمیرم هم در ادامه گفت: ۲۱۸ دستگاه خودرو متخلف روز گذشته (۱۲ فروردین) توسط ماموران پلیس سمیرم اعمال قانون شدند.

سرگرد طاهرزاده اظهار داشت: تعدادی از این خودروها غیربومی بودند که با بی توجهی به شرایط و مصوبه های ستاد مدیریت کرونا این تخلف‌ها را مرتکب شدند.

وی تصریح کرد: تردد خودرو در داخل و جادههای خروجی ممنوع است و گشت‌های نامحسوس پلیس در سطح شهر همه ترددها را کنترل و جریمه‌های سخت و بدون بازگشتی برای متخلفان اعمال می‌کنند.

سرگرد طاهرزاده تاکید کرد: عموم مردم سمیرم با رعایت مقررات و قوانین اعلام شده ستاد مدیریت کرونا و وزارت بهداشت، مشارکت خوبی در مبارزه با ویروس کرونا داشتند.

  به همت فعالان رسانه‌ای، نیروهای بسیج، کانون مهدویت، اعضای پویش قیام علیه فقر، کانون خادم‌یاران آستان قدس رضوی و با همکاری مرکز فنی و حرفه ای، ۵ هزار تعداد ماسک و دستکش تولید و بین مردم محله‌های حاشیه نشین، پمپ بنزین‌ها، جایگاه سوخت CNG و برخی نیروهای خدماتی سطح شهر و همچنین پایگاه‌های کنترل سلامت در ورودی‌ها و خروجی‌های سمیرم و سایر شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان توزیع شد.

۲۰ نفر تا زمان حاضر در سمیرم به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند و یک زن کهنسال روستایی از این میان، بر اثر کرونا جان باخت.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده‌ است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری های ویروسی سلامتی سمیرم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های ویروسی سلامتی سمیرم بهداشت و سلامت ویروس کرونا بیماری های ویروسی سلامتی سمیرم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم

فیلم خبرنگار ایمنا از بارش برف در ارتفاعات منطقه وردشت شهرستان سمیرم را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 747697

دیگر خبرها

  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند