Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:56:13 GMT

افزایش معنادار آمار مبتلایان در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۹۲۱

افزایش معنادار آمار مبتلایان در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از ابتدای ورود بیماری کوید ۱۹ به استان کردستان کرونا تا امروز ۱۳ فروردین منجر به فوت ۶۵ نفر از همشهریان شده است.

کرونا به تمام شهرستان‌های استان سرکشیده، اما در بعضی از شهر‌ها شمار مبتلایان بیشتر از سایر نقاط است.

سقز، سنندج و بانه به ترتیب بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند، اما نکته قابل توجه ابتلای ۲۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعته گذشته در شهر سنندج بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید می‌شود که روز‌های پس از سیزده فروردین نیز دوره پیک شیوع کرونا در استان خواهد بود و در روز‌های آینده نیز تحمل و بردباری داشته باشند و در خانه بمانند.

با توجه به این که همه‌گیری در استان کردستان دیرتر از برخی استان‌ها شروع شده، در نتیجه پس از آن‌ها نیز کاهش می‌یابد. بنابر این اخبار تایید نشده در مورد احتمال ثبات و کاهش روند شیوع در تعدادی از استان‌ها و مناطق، به منزله کاهش در استان کردستان نیست و ما نیز باید این دوره را طی کنیم. این منوط به همکاری جمعی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای شکستن چرخه شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان

 احمد فعله گری گفت: از میزان مصرف گاز ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ استان کردستان  ۷۰ درصد در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی و ۳۰ درصد هم سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان مصرف کل استان در سال ۱۴۰۱ معادل را ۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این رقم با مقایسه مصرف ۲ سال متوالی افزایش مصرف ۱ و ۶ دهم درصد را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به تمامی روستاهاست که شرکت گاز استان با گازرسانی به ۱۶۵۰ روستا رسالت خود را به اتمام رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای
  • حقایقی از آمار سفر‌های امسال در نوروز و عید فطر
  • آمار سفر‌های نوروز و عید فطر اعلام شد
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید