Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:45:38 GMT

جنبش النجبا: مقاومت عراق هیچ گاه متوقف نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۹۵۹

جنبش النجبا: مقاومت عراق هیچ گاه متوقف نخواهد شد

به گزارش کانال رسمی اطلاع رسانی مقاومت اسلامی نجبا، الشمری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «النجباء» اظهار کرد که اگر انتخاب بین آن باشد که ما کشته شویم، بمیریم و مورد هدف قرار گیریم و یا اشغالگری آمریکا را بپذیریم و آن هم با این میزان از گستاخی، جنایت و بی احترامی به خون، کرامت و حاکمیت عراق، بدون شک ما با کمال میل درگیری و مواجهه را انتخاب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "ما در این راه مواجهه را بر خواهیم گزید"، گفت: رویارویی ما با آمریکا و نیروهای اشغالگر عراق علنی شده است.
الشمری تاکید کرد که ما متوقف نخواهیم شد و بگذارید همگان از این پیام مطلع باشند تحت هیچ شرایطی خواه با روی کار آمدن دولتی نزدیک به آمریکا و یا دولتی غیر همپیمان با آن، مقاومت جز تا هنگام خروج آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی از سرزمین عراق متوقف نخواهد شد و این یک تصمیم قطعی، واضح و نهایی است.

برچسب‌ها مقاومت اسلامی عراق ایالات متحده آمریکا جنبش النجباء پروندهٔ خبری توطئه آمریکا برای عراق در بحبوحه بحران کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت اسلامی عراق ایالات متحده آمریکا جنبش النجباء مقاومت اسلامی عراق ایالات متحده آمریکا جنبش النجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

منابع خبری از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی عوبدا ارتش رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در راستای مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه مردم فلسطین اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، روز دوشنبه 15 آوریل، پایگاه هوایی عوبدا ارتش رژیم صهیونیستی در  اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق بر  ادامه حملات کوبنده خود به اهداف رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به پایگاه الحشد الشعبی در عراق/ حمله تلافی‌جویانه مقاومت عراق به ایلات اشغالی
  • تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است