Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:39:00 GMT

توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونا در میان نیازمندان استهبان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۹۶۱

توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونا در میان نیازمندان استهبان

احمدرضا کمالی سروستانی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از مساعدت استاندار فارس در زمینه یاری رسانی به اقشار محروم در مقابله با بیماری کرونا افزود:‌ خیرین و نیک ‌اندیشان شهرستان استهبان در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی نیز اقلام خوراکی همچون گوشت و مواد غذایی در اختیار این خانواده‌ها قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش ریالی بسته‌های اهدایی به خانوارهای نیازمند را حدود پنج میلیون ریال عنوان کرد و گفت:‌ توزیع هدایای استاندار و کمک‌های خیرین در میان محرومان این شهرستان ادامه دارد.
فرماندار استهبان ضمن قدردانی از همراهی مردم شهرستان با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: افرادی که کسب و کار آنها از شیوع کرونا دچار آسیب شده است نیز از حمایت‌هایی برخوردار خواهند شد.
شهرستان استهبان در شرق استان فارس واقع است.

استاندار فارس پیش از این بر تامین و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تاکید کرده بود.
عنایت‌الله رحیمی ۱۵ اسفندماه پارسال در  دستوری به مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از وی خواست اقدامات لارم برای توزیع این اقلام در این مناطق را انجام دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا باید در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد، گفت: دفتر اجتماعی استانداری فارس توزیع این اقلام در میان زنان خود سرپرست، کودکان کار و سایر افرادی که در محلات کمتر برخوردار  ساکن هستند  را در دستور کار قرار دهد و بر  اجرای دقیق این دستور العمل نظارت داشته باشد.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که طرحی ملی و همراه با تدابیری برای شکستن زنجیره شیوع کرونا است، از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم فروردین‌ماه آغاز شده است.
بنا بر اعلام عنایت الله رحیمی استاندار فارس، اجرای این طرح تا ۲۰ فروردین‌ماه جاری ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید و یا تکمیل آن در روزهای آینده نیز وجود دارد.
استاندار فارس محدوده اجرایی این طرح را کل کشور عنوان کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح محدودیت‌هایی در تردد رفت و آمدها اعمال خواهد شد بگونه‌ای که صرفا افراد ساکن در شهر مجاز به ورود به آن شهر خواهند بود و ورود افراد غیرساکن ممنوع می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استهبان استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استهبان استانداری فارس فارس ویروس کرونا استهبان استانداری فارس فارس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات