Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:28:06 GMT

کشف بیش از ۱ تن زغال و چوب بلوط توسط پلیس سمیرم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۴۹۸۱

کشف بیش از ۱ تن زغال و چوب بلوط توسط پلیس سمیرم

سرهنگ دوم سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر از کشف بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم زغال و  چوب بلوط و دستگیری دو نفر در این ارتباط خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی و گشت این فرماندهی حین کنترل خودروها در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان حامل زغال و چوب بلوط را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس سمیرم در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودروها بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم  زغال و چوب بلوط کشف شد.

قرقانی با اشاره به دستگیری دو نفر در این ارتباط افزود : ارزش ذغال و چوب کشف شده توسط کارشناسان  ۳۸۵ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخربان محیط زیست و قاچاقچیان چوب جنگلی که سرمایه های عظیم طبیعت هستند  و اخیرا توسط باند قاچاقچیان و قاتلین طبیعت برای منافع شخصی از بین می روند برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به أنان نخواهد داد.

کد خبر 4889868

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس قاچاق قاچاق چوب ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد تردد وسایل نقلیه ضدعفونی چوب بلوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نوروزگاه وبازارچه عشایری سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار سمیرم در آیین افتتاح نوروزگاه‌ها در این شهرستان گفت: مسافران نوروزی که در مسیر جاده‌های این شهرستان در تردد هستند می‌توانند از ظرفیت این نوروزگاه‌ها بهره‌مند شوند.
اصغر هدایت، هدف از برپایی این نوروزگاه‌ها را معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام شهرستان با حفظ شان و منزلت ماه مبارک رمضان بیان کرد و افزود: دراین نوروزگاه‌ها محصولاتی از جمله صنایع دستی، لبنیات، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی بومی منطقه برای ارائه به مسافران و گردشگران عرضه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: حضور سه قوم فارس، لر و ترک در کنار هم در این شهرستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان است که در کنار هم فرهنگ و رسوم سنتی خود را در هم آمیخته و حفظ کرده اند.
فرماندار گفت: تلاش شده در این نوروزگاه آداب و رسوم و فرهنگ عشایری شهرستان سمیرم به نمایش گذاشته شود که صنایع‌دستی، سوغات، لبنیات و محصولات بومی شهرستان را شامل می‌شود و آئین‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی را در طول ایام نوروز در بخش وردشت به نمایش خواهیم گذاشت.
شهرستان سمیرم با ۵۴ نقظه گردشگری مقصد طبیعت گردی و با شش شهر چهار بخش و ۱۲۰ روستا و ابادی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

 

دیگر خبرها

  • هفت واحد آموزشی میزبان مسافران نوروزی سمیرم
  • برپایی نوروزگاه وبازارچه عشایری سمیرم
  • افتتاح نخستین نوروزگاه و بازارچه عشایری سمیرم
  • روش جالب و متفاوت پاکستانی‌ها برای درست کردن زغال از پودر خاکستر (فیلم)
  • حمایت ایدفا از مستندی ایرانی
  • گفت و شنود/ درخت بلوط!
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • دستگیری قاچاقچیان کالا و ارز در سمنان ۱۲۴ درصد افزایش یافت
  • «درکش و هاور» سرزمین جنگل‌های سبز بلوط در خراسان شمالی